Üzemeltető: Blogger.

Kedvenc tv-s szakácsaim

Imádok főzős műsorokat nézni, de elég válogatós vagyok, nem mindegy, hogy ki főz. Valahogy jobban csípem a pasi szakácsokat és most 3 kedvencem említeném, akik mindhárman angol pasik.


Az első helyen egyértelműen Jamie Oliver áll nálam. Imádom ahogyan olyan szenvedéllyel, kis szeleburdin, élvezettel süt-főz. Tényleg színét-lelkét belefőzi a kajákba.  Jó receptjei vannak, jó ötleteket lehet tőle meríteni .A kedvenc műsoraim tőle a Jamie at home, ha jól emlékszem a magyar címe Jamie vidéki konyhája, én is szeretnék olyan cuki kertet, a másik Jamie karácsonya, ennek a sorozatnak az egyik részében volt látható a múltkori palacsinta recept i, ezekben a részekben a családtagjaival készíti el a náluk szokásos karácsonyi menüt, reggelit, desszertet, másnapi ebédet... Nagyon cuki ahogyan a családjával főz együtt, imádnivalók. Amit még nagyon szeretek az a Jamie's 30-minutes Meals, azaz Jamie 30 perces kajái. Tényleg nagyon jó ötleteket ad arra, ha nincs kedvünk vagy időnk sokáig a konyhában lenni, akkor milyen ízletes ételeket tudunk összedobni. Most láttam, hogy már van Jamie's 15-minutes Meals  is, nem tudom magyarul kijött-e már. Egyébként követem Facebookon és Instagramon is, de néha nagyon nagy kínzás mikor éhesen a jobbnál - jobb ételekről kirakott fotóit látom. 

A második Hugh Fearnley Whittingstall, ő kevésbé ismert Magyarországon, meg szerintem a világon is,de akik szeretik a főzős műsorokat, azoknak ismerős lehet. A műsorait a Spektrum adja Magyarországon. Ha jól tudom eddig egy könyve jelent csak meg magyarul, amire fenem a fogam.  River Cottage annyira kis bájos helynek tűnik, hogy akár szívesen odaköltöznék. Kicsit szerintem hasonlítanak a River Cottage részek Jamie vidéki konyhájának részeire.Tökéletes "díszlet" a főzésre a vidéki "kis" konyha, az ételek beszerzésére a környék. Tetszik, hogy mindent megkérdez szakértőktől, igyekszik profiktól tanulni.  Hugh annyira imádnivaló, ahogyan néha olyan kis szerencsétlen, imádja a természetet, az állatokat és még humora is van. Egyik kedvencem tőle a fehércsokis sajttorta, már többször elkészítettem. Valami isteni!


A harmadik úriember egy nagyon megosztó személyiség, sokakat kiakaszt, ő pedig Gordon Ramsay. Gondolkodtam is, hogy idézőjelbe tegyem-e az úriembert. :D Először én sem kedveltem annyira, amiatt ahogyan az emberekkel bánt a Pokol konyhája sorozatban, bár szerintem jól rájátszott a dolgokra és nem hiszem, hogy ennyire ordibálós lenne. Mikor azt a műsorát láttam, amelyikben éttermeken segít, sokkal szimpibb lett, igazából a stílusa ott is megmaradt még picit idegesítőnek, néha ott is kiabált, veszekedett, de már szerintem sokkal közelebb került hozzám. Megkedvelni pedig akkor kedveltem, amikor láttam egy karácsonyi főzőműsorában. Azt a műsorát is szeretem amikor más országok, főként Ázsia országainak ételeivel ismerkedik, A híres mondata a "Basszus" még ott is megmaradt, de már tényleg nagyon alázatosan áll neki a különleges ottani ételek elkészítésének a  megtanulásához.

Egyébként mindhármuk magyar és eredeti hangját is imádom, a magyar hangjaik nagyon jól el lettek találva.
Nektek vannak kedvenc tv-s szakácsaitok?
Puszi,
Nóra

Nincsenek megjegyzések