Üzemeltető: Blogger.

Inspirációs képválogatás #2 | November


A ritkább bejegyzések miatt az előző "újfajta" inspirációs képválogatás után sokáig nem készült ilyen bejegyzés a blogra. Míg az egy igazán pasztelles, tavaszias képválogatás lett márciusban, addig most gondoltam elcsípem még egy kissé az őszt és összegyűjtök a kedvenc őszies képeim közül néhányat Pinterestről. Nekem nagyon tetszik a képek hangulata, annyira illik a legtöbbhöz az alacsony kontraszt!

Az ősz színei közel állnak hozzám, a ruhatáram is tele van ilyen színekkel, csakúgy mint a sminkkollekcióm, ősz típus vagyok, ezek állnak a legjobban. Imádom mind a barna, narancs, fakó sárgás árnyalatokat, mind pedig a padlizsán és burgundi színeket.


Haj fronton jelenleg Lucy Hale hajáért vagyok oda, így sokszor elgondolkozom mostanság, hogy picit szőkébb legyek, ne csupán ombre, hanem balayage technikával legyen a hajam festve, illetve az ő fotói csábítanak a long bob irányába is. Csodásak az outfit-ei és a sminkjei is, érdemes követni instagram-on.


Lassan komolyabban bele kell merülnöm az esküvős képekbe...nem hiszem, hogy őszi esküvőm lesz, de azért ezek között is rengeteg a csodás kép!




Ha ősz, akkor nálam sütőtök! Pár receptet összegyűjtöttem nektek:

Melyik képek tetszenek a legjobban? Miket szerettek az őszben?

4 megjegyzés

  1. Szuper képek, mindegyik tetszik valamiért! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon hangulatos válogatás lett! Sokan panaszkodnak, hogy az ősz mennyire felkapott lett mostanában, mindenkinek az lett a kedvenc évszaka az instagram miatt stb. De szerintem ez kell is! Kell, hogy ilyen képekkel emlékeztessük magunkat, hogy igenis, az ősz is egy csodás évszak. Sajnos a sok eső, hideg, köd miatt gyakran elfeledkezünk erről, pedig nem kéne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Pontosan, nekem emlékeztetnem kell magam, hogy az őszben is vannak szép dolgok, mert korábban nem igazán szerettem.

      Törlés