Üzemeltető: Blogger.

Hogyan váltak be a termékek, amiket a nyaralásra vittem?


Gondolkoztam nyaralás után mi is legyen az első bejegyzésem. Képeket ígértem nektek, de még nem volt erőm szelektálni és amúgy is szinte mindhez csodás emlék fűződik, így nehezebb is a válogatás. Végül úgy gondoltam arról írok, hogy mi hogyan vált be a nyaralás alatt, amit vittem. Hogy miket vittem, arról bejegyzés nem született, de egy videó igen, ezt itt megtaláljátok. Most konkrétan arról írok, hogy a nyaraláson hogyan váltak be, így ha most nem is, lehet, hogy a hétköznapokon majd beválik, de ami itt bevált lehet a nyári hétköznapokon soknak bizonyul.



Balea After Sun sampon: I-M-Á-D-O-M! Egyszer próbáltam ki nyaralás alatt, hogy nem mosok este hajat, hát nagyon megbántam, ugyanis a sós tengervíztől teljesen összeállt, majd éjszaka összegubancolódott. Utána inkább minden este hajat mostam. A sampon nagyon jól tisztít, szilikonmentes, de mégis puhává varázsolja a hajat. Volt, hogy elmaradt a balzsam és még így is imádtam a hajam hajmosás után, pedig általában a samponok hatásától önmagában nem ájulok el, csak azt várom el, hogy jól tisztítsanak. Az illata isteni kókuszos, trópusi illat. Már itthon is hajat mostam vele egyszer és még mindig imádom, az illata által pedig ismét Görögországban érzem magam abban a pár percben a zuhany alatt.

Dove Repair Therapy Intense Repair Hajpakolás: Említettem, nem minden nap használtam balzsamot, mert volt, hogy nem volt kedvem és, mert a sampon is elég jól rendbe hozta a nap során sótól és napsugaraktól kiszáradt hajam, de nem ártott azért az extra táplálás, amit ez az egy perces hajpakolás meg is tett. Jól táplál, puhává és könnyebben kifésülhetővé tette a hajam. 

L'oreal Preference Wild Ombres festékhez tartozó balzsam: Még a fele megvolt, ezért gondoltam, hogy elviszem. Sokan emlegetik, hogy a hajfestékekhez milyen jó balzsamokat adnak, és ez is hihetetlen jó volt, ha árulnák a boltban rohannék is megvenni. Még puhábbá és selymesebbé tette a hajam. 

Dita von Teese parfüm: Picit feleslegesnek tartom, hogy elvittem, mert csak egyszer használtam. Az itthoni hőségben nem szoktam soknak érezni magamon, annak ellenére, hogy egy elég tömény illat, azonban az ottani meleg, párásabb időben sok volt és csak egy este vacsorakor viseltem.

Avon Naturals Orchidea és áfonya testpermet: Parfüm helyett ezzel fújkáltam magam, már amikor fújtam magamra valamit, mert azért nem vittem túlzásba. Finom édeskés illata van, nem túl tartós, de jól is esik napközben ezzel fújkálni magam. 

Rexona Maximum Protection dezodor: Nagyon szeretem, már Glamour-napok óta használom, az eddigi legjobban bevált, a nyaraláson sem csalódtam benne.


Garnier micellás víz: Nem sminkeltem sokat, leginkább csak esténként, mikor vacsorázni mentünk, illetve néha feltettem egy vízálló spirált. Mindent nagyon szépen lehozott, a vízálló spirált nehezebben, de azért megbirkózik vele is. Sminklemosáson kívül, volt, amikor tonikként is ezt használtam.

Benton Aloe tonik: Már használom egy ideje, azt hiszem lassan egy posztot kéne neki szánni, mert nagyon szeretem és jól bevált.

Nivea Creme: A sós víztől az arcom, a kezeim és a talpam nagyon kiszáradt, ezért nagyon szükséges volt egy erősen hidratáló krém, szerencsére elvittem a Nivea ikonikus krémjét, ami ugyan elég nehéz, főleg az arcra használva, másnap reggelre azonban megteszi a hatását és bye-bye száraz bőr.

Essence My skin ápoló arctisztító kendő gránátalmával és bambusszal:  Na és elérkeztünk ahhoz a termékhez, ami nagyon nem vált be! Elvileg még azoknak is ajánlják, akiknek érzékeny a szemük, nekem konkrétan csípi az arcom, nem csak a szemem, de az egész arcom, sőt nem is csípi, inkább marja. Nem tudom, hogy csak azért, mert most érzékenyebb a bőröm, vagy alapból is csípné, mert van benne valami, ami irritálja, de nem nagyon merem újra kipróbálni a rossz tapasztalat után.

Garnier Oil Beauty testápoló: Meg vagyok vele elégedve, a bőröm végig szépen hidratáltan tartotta ebben az extra szárító környezetben is. Egyedül én az illatáért nem vagyok annyira oda, mert szeretem az édeskés illatokat, de ebben van valami, ami nem tetszik.

Nivea zuhanyzás közbeni testápoló: Ezt jól benéztem, ugyanis valamiért azt hittem testápoló és tusfürdő egyben, szerencsére még utazás előtti nap Fruzsi (Breakfast at Fruh) szólt, így szerencsére be tudtam tenni egy tusfürdőt. Nem tudom nélküle szárazabb lett-e volna a bőröm, de szívesen használtam zuhanyzás közben, mert isteni az illata és egyből érzem mikor kilépek a zuhany alól, hogy puhább a bőröm.


Sun Dance karotinos naptej SPF 15: Nem sokat használtam kintre (bentre használtad?! - rögtön magyarázom), mert ott még estefelé is nagyon éget a nap, így nem mertem kockáztatni, viszont ha picit lepirultam aznap, akkor fürdés után bekentem az adott részt vele, hátha a karotin tartalma segít a barnulásban. Nem tudom igazán mennyit segített, de nyugtató volt használni és másnapra általában már a pirosság átváltott barnába. 

Hawaiian Tropic SPF 50: Voltam olyan ügyes, hogy pár részem véletlen nem kentem be, na itt másnapra fájó pirosság keletkezett, azaz szépen leégtem, viszont a többi részen, ha pirosas is lett a bőröm nem fájt és másnapra el is múlt, illetve bebarnult. Tehát látszik, hogy mennyire hatásos. Vízálló, de 30-40 percenként nem árt újrakenni ilyen magas UV sugárzás közepette. 

+ Mit kellett volna még vinni?
Két ilyen dolog van, amire nem gondoltunk és kinn kellett beszerezni. Az első még egy naptej. Személyenként egy 50-es faktorú naptej szerintem kötelező. Még úgy is, hogy az én bőröm barnulásra hajlamos és nehezen ég le, végig 50-es faktorszámú naptejet használtam és úgy éreztem ennél kevesebb nem is lenne elég. A másik valami leégésre való termék, na de nem valami drogériás, hanem inkább gyógyszertári. Igazából ezt vittünk, mert barátom nyaralás előtt nem sokkal sikeresen szerzett egy fagyási égési sérülést és az arra kapott terméket bedobtuk a bőröndbe - nagyon jó döntés volt - mert mindenféle égésre jó, de az már csak félig volt, így hamar kifogyott, kellett egy újabb is.

Ezek közül ti használjátok valamelyik terméket? Mi az a konrét termék, ami nyaraláskor elengedhetetlen számotokra? 

7 megjegyzés

  1. Tök jó volt ez a poszt ! :D Égésre nagyon jó a tejföl és a vaj :D
    Én Olaszországban felváltva 6-os és 15-ös faktorszámú karotinos naptejjel kentem magam, pedig úgy sütött a nap, de nem égtem le :D nekem az 50 már túl sok, egy 20asban kiegyeznék :D
    Hu nagyon kíváncsivá tettél a Baleás samponnal...pedig megfogadtam, hogy legalább egy fél évig nem veszek sampont, mert nagyon-nagyon sok van itthon és el kellene használni őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ott is ajánlották a görög joghurtot és a citromot, de barátom lábfeje jobban leégett és szerintem nem lett volna elég, ha ezekkel kenjük. :D Ha vársz jövő nyárig a samponnal szerintem megint lesz, mert tavaly is volt :P

      Törlés
  2. A Baleás sampon nekem is felkeltette most az érdeklődésemet, ez ilyen nyári kollekciós darab? A Benton termékekről is sok jót hallottam már, én ősszel tervezek beszerezni majd tőlük két terméket is. A Garnier micellás vizét használom hónapok óta, nekem bevált. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen a sampon sajnos csak nyáron kapható, már tavaly is volt, ha jól emlékszem. Én most be is raktároztam még egyel. :D A Benton egyik másik termékét is most rendeltem meg, majd szerzeményes videóban lesz róla már pár szó, aztán majd kicsit később írok szerintem mindkét termékről együtt :)

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  3. Szuper poszt lett, remélem jól éreztétek magatokat! :)
    Én idén nem terveztem nyaralást sehova, de a Baleás sampont még lehet, hogy beszerzem, mert nyáron a nap sokat fakít a hajszínemen, kipróbálnám, hátha ez ellen is véd valamennyit. :) Amúgy én is így vagyok a hajfestékekhez járó balzsamokkal, nagyon jó minőségűek, de nem értem, miért nem tudják őket nagyobb kiszerelésben önállóan forgalmazni... :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahh isteni volt! Minden nap gondolok rá hogy mennyire vissza mennék :D Nem tudom mennyit segíthet ezen, de már csak úgy önmagában egy elég jó sampon szerintem :)

      Törlés