Üzemeltető: Blogger.

FOTD - Kiss & Tell


Mostanában elég minimális és természetes sminkeket készítek, még a videók előtt is, viszont hétvégén egy kicsit elővettem a színeket. Tudom még most sem vittem túlzásba, de gondoltam megmutatom nektek, mert nagyon tetszett a kék szemhéjpúder és a barackos rúzs összhangja, ráadásul láthatjátok az Essence how to make brows WOW szemöldökszettet bevetésen. 

Az arcomra a Garnier olajon bőrre való BB krém került light árnyalatban, ami tényleg egy nagyon könnyű bb krém, és még melegben is kellemes viseletet nyújt. A bőrhibáim és szem alatti karikáim elfedésére a szokásos Catrice Camouflage korrektort használtam 020 light beige árnyalatban, ami ahogyan a képeken is láthatjátok tényleg nagyon jól fed, ugyanis éppen eléggé pattanásos az arcom, főként az állam környéke. A sminket a Rimmel Stay Matte púderrel fixáltam és tettem tartósabbá. Pirosítóként a számra is használt Manhattan folyékony ajakrúzst ütögettem fel óvatosan a 001-es Kiss & Tell árnyalatban. A szemöldököm az Essence how to make brows WOW paletta love brunettes legsötétebb árnyalatával egészítettem és csinosítottam ki, a lift me up! világos highlight szín pedig a szemöldökcsontomra került, ezzel kiemeltem és megemeltem optikailag a szemöldököm. 


A kék szín kivételével a szememre is az Essence how to make brows WOW paletta színei kerültek. A belső szemzugba a lift me up! árnyalatnévre hallgató szín, a mozgószemhéjamra a love blondes árnyalat, a külső v-be kis mélyítésként pedig a love 'em all. Az alsó szempillatövekhez a Burretfly collection egyik duo szemhéjpúderének gyönyörű kékeslilája került. A szempilláimra a Max Factor Clump Defy szempillaspirált használtam, alá pedig egy vékonyabb réteget az új Essence szempillaspirál alapból.


Remélem tetszett ez smink. Rejtett szemhéjúaknak szuper trükk, hogy az alsó szempillatövekhez használnak egy élénkebb árnyalatot, hiszen ha nyitva van a szemünk, akkor az a mozgószemhéj nem igazán vagy csak kevésbé látszik. 

Hogy tetszik a kékeslila barack párosítás?

1 megjegyzés