Üzemeltető: Blogger.

NOTD - Egyszerű márványos körmök


Párszor már említettem, hogy nem vagyok valami ügyes a körömfestésben. Lehet többet kéne gyakorolni... Általában ezért inkább csak simán kifestem a körmeim egy színnel, ha valami pluszt szeretnék a gyűrűs ujjamra más színű lakkot kenek. Ma viszont valamiért mikor a körömfestésre került a sor, úgy éreztem többet szeretnék. A fehér alapban biztos voltam, majd elkezdtem kipakolni a lakkjaim és választottam két összeillő színt, megfogtam egy hullámcsatot és ez sült ki belőle. Végül annyira megtetszett, hogy nemsokkal a festés után le is mostan és videóban újraalkottam.






A használt lakkok, ahogyan a képen is látjátok, a Lovely fehér lakkja (Nr. 25), amit imádok, lehetséges, hogy majd külön bejegyzést is szentelek neki, aztán a Lovely St. Tropez limitált kiadású különleges babakékje, a NYC 264 Lincoln Squere Lavender árnyalata, ami a kedvenc rózsaszínem. Nem szerettem volna minden körmömre ezt a márványos mintát, így a Catrice Crushed Crystals 04 Oyster & Champagne-t használtam a fehér fölé két körmömön. Végül pedig a S-he fedőlakkal tettem tartósabbá a festést, illetve ezt használva összemosottabbnak tűnnek a színek.

Én most teljesen kedvet kaptam a körömfestéshez, szeretnék többféle technikával is kísérletezni, úgyhogy nem kizárt, hogy ezentúl láthattok majd ilyen bejegyzéseket is.

Hogy tetszik?

Nincsenek megjegyzések