Üzemeltető: Blogger.

Sorozatok, amiket nézek I.

Igen, sorozatfüggő vagyok! Már listát kell vezetnem róla, hogy tudjam mit is nézek pontosan, ketté is szedtem őket, mert egy posztnak túl hosszú lett volna.  Most az őszi premierek előtt amúgy is jó volt összegyűjteni, hogy mi mikor startol el az idei szezonra.

How I met your mother: szeptember 23.
Once upon a time: szerptember 29.
The Vampire Diaries : október 3.
Originals: október 3
Supernatural: október 8.
Arrow : október 9.
Awkward : október 22.
Pretty little liars: október 22.
Grimm: október 25.
Teen Wolf: 2014 január 6.
Game of Thrones:  2014. tavasz






FRIENDS-Jóbarátok 1994-2004

Elsőként raktam ide (még egy olyan sorozatról írok majd, aminek már vége, de majd csak a következő posztban), mert örök kedvenc sitcom, akárhányszor meg tudom nézni és én még 10 évadot ugyanúgy röhögve néznék végig, ha nem hagyták volna abba.  Furcsa belegondolni, hogy abban az évben kezdődött, amikor megszülettem. :D Nem tudom, hogy láttam-e gyerekként részeket, nem is emlékszem mikor láttam elsőként, de annyiszor ismételtél, hogy többször is "belefutottam" mikor éppen tévéztem és ott ragadtam a képernyőn. A legtöbb rész ismerős volt tavaly, amikor kerestem valami kis laza ,poénos, 20 perces sorozatot, ami lehetőleg szinkronos (így tudok közben tornázni anélkül, hogy bármiről lemaradnék). És megnéztem minden részt elölről, aztán még egyszer úgy, hogy pár részt, amiket nem szeretek annyira kihagytam. Aztán láttam 9gag-en egy olyan Friends-es képet valami olyasmi felirattal, hogy "nincs senki aki az összes részt látta volna", és akkor utánanéztem, hogy vajon én láttam-e mindet. Kiderült, hogy volt még 2 részt, ami kimaradt, mert rossz helyre mutattak a linkek, de bepótoltam és kijelenthetem, hogy láttam összes rész és a részek 90%át kettőnél többször. Aki kihagyta, de szereti a HIMYM-t annak mindenképp ajánlom-  nekem személy szerint az előbb említett sorozat sosem győzi le a Jóbarátokat. Egyébként a kedvenc karakterem Chandler, mint sokaknak, egyébként nagyon kíváncsi vagyok nektek ki, úgyhogy mindenképp  írjátok meg. Imádom a humorát! Kedvenc páros : Monica& Chandler
Zene : Hát azt hiszem teljesen egyértelmű.



HOW I MET YOUR MOTHER - Így jártam anyátokkal - Szeptember 23. 

Mint már írtam , aki szereti az Jóbarátokat nagyon nagy valószínűséggel szereti az Így jártam anyátokkalt is. Aki mindkettőt nézi/nézte az tudhatja, hogy mennyi közös, mennyi hasonló dolog van a két sorozatban. A főbb hasonlóságokról  itt egy kisebb képes összefoglaló. Tavaly majdnem egyszerre kezdtem el nézni őket, hogy minden részt sorban lássak mindkettőből és úgy még szembetűnőbbek voltak az egyezőségek, hasonlóságok az apróbb dolgokban is. Igazából modern Jóbarátok (habár már egy évvel a Jóbarátok után kezdődött), a fiatalokhoz ezért állhat közelebb (mondtam ezt úgy, hogy még én is fiatal vagyok :D, de nekem akkor is a Jóbarátok az első).  Kedvenc karakter Barney. Érdekes, hogy itt a nőcsábász a kedvenc, valószínűleg köze van hozzá Neil Patrick Harrisnek is, aki hihetetlenül szuper. Kedvenc páros: Lily & Marshall. Ma indul is az utolsó évad. Kíváncsi leszek az ANYA meg tud-e győzni majd, mert így első látásra egy kissé csalódás volt. 
Zene: azt hiszem a legutóbbi évadban volt benne, megfogott és egyből meg is kerestem



AWKWARD - Kínos - október 22.

Utolsó a vicces kategóriából. Szintén csak 20 perces. Kis könnyed csajos, fiatalos. Én teljesen bele tudom élni magam a  csetlő-botló, ügyetlen, szerencsétlen Jenna bőrébe. A 3. évadnal tart, évadonként 12 résszel . A mostani, harmadik évadot viszont 10 részig adták le, majd meghosszabbították (IMDB szerint) 7 résszel. Emellett már a 4. évad is ki van téve, még időpont nélkül ugyan. Kedvencem Jake, így nem nehéz kitalálni, hogy a kedvenc párosom Jenna & Jake. Ebben a helyzetben jobban bejön a jófiú, mindig ott van, ha kell barát , mint az igazán menő, legjobb pasi a suliból féle srác.
Zene : nincs :(



THE VAMPIRE DIARIES  -Vámpírnaplók - október 3.

A legfelső két sitcomot leszámítva az első sorozat, amit elkezdtem nézni, a többi mind ezután jött. Lehet ő tett igazán függővé. Az biztos, hogy az első évadot kb. egy hét alatt ledaráltam, miután az első rész kijött szinkronosan, egyébként utána nem is bírtam, máig nem bírom elviselni a magyar szinkront, és amúgy is annyira "jó" eredeti hangjuk van. Joseph Morgan hangjába egyenesen szerelmes vagyok. A sorozat teljesítménye elég hullámzó, első két évad magasan fenn szárnyalt nálam, aztán a harmadikban már volt pár unalmasabb rész, a negyedikben szintén, de még mindig magával ragad. Az elején Damon volt a kedvenc, még most is, de már a második helyre taszította Klaus. Viszont így, hogy ő saját sorozatot kapott remélem az új, 5. évadban Damon jó történeteket kap, kicsit jobban hasonlít majd régi önmagára és nem lesz annyira kis nyálas és túúúl szerelmes, mint a legutóbbi évadban, bár úgy sejtem, hogy marad ilyen és Stefan lesz a badass. Az elején Caroline volt irritáló, de mostanra megszerettem, a másik két lány, Elena és Bonnie pedig egyre jobban idegesít. Nem, mint színészekkel van bajom, szerintem Nina Dobrev remek Katherinként . A főszereplőktől eltekintve egy-egy mellékszereplőt is igazán meg lehet kedvelni. Sajnos itt is kinyírtak már pár jó karaktert. Kedvenc páros: Caroline&Klaus. IMDB szerint dráma, fantasy, horror(a horrortól messze van)
Zene: húú itt nehéz dolgom volt, mert nagyon sok számot szerettem meg belőle, az első évad számai igazán szuperül vannak összeválogatva, szinte minden részben van egy-két kedvencem. Ezért többet is rakok ide.






ORIGINALS -Ősök - október 3.

Október 3-án rögtön a TVD után adják majd le az első részt (a pilotot, ami a TVD 4x20. része érdemes megnézni, ha valaki lemaradt volna róla, vagy még nem járna ott). Mindhárom megmaradt ősi vámpír remek, Klausról már áradoztam, Elijah-t is nagyon szeretem, Rebekah-t is (pedig régen néztem a H2O-t és egyáltalán nem volt szimpi).És ha már H2O, akkor Phoebe Tonkin, akit itt nem szeretek és nem lehet gyereke Klaustól!!  Az a szőke csaj sem nyerte el a szimpátiám.  Marcel elég jó ellenségnek tűnik az első évadra. Elvileg sok visszatekintés várható az ősi vámpírok múltjába, mindjárt az első részben viszont láthatjuk a gonosz apucit. Nem tudom, hogy mennyire építkezik, majd a Mystic Fallsban történtekre, bizonyos, hogy már elég sok infót megtudtunk a szereplőkről, úgyhogy aki nem nézi a Vámpírnaplókat nem tudom, hogy élvezné-e az Originals-t.
Zene: Még csak egy pilot rész volt a Vámpírnaplók 4. évadjába beiktatva, pontosan a 20. rész, de már egy jó számot kaptunk is, az előzetesben hallhattuk.


TEEN WOLF - Farkasbőrben - 2014. január 6. 

Szintén MTV-s sorozat évadonként 12 résszel, itt is az a helyzet, mint az Awkwardnál, mivel nagyon sikeres a sorozat a mostani 3. évadot hosszabbítják (itt 12 részt adtak le eddig), sajnos csak januárban. Nem nagyon érdekelt, tudtam, hogy van, de nem számítottam rá, hogy ez egy jó sorozat. Aztán az egyik barátnőm ajánlotta, meg a harmadik évadról hallottam, hogy mennyire népszerű lett és gondoltam, hogy akkor elkezdem nézni, mindez nyáron történt, amikor amúgy is csak a PLL-nek jöttek ki új részei. Az első - hát pontosan nem tudom hány rész- talán 5-6-7 rész nagyon nyálas volt, sokszor untam is, a főszereplőket nem kedvelem (még azóta sem ), de a mellékszereplők közül kezdtem megkedvelni párat és tovább néztem. A sztori  egyre érdekesebb lett és csökkent a túl nyálas részek száma is. A  két fő-főszereplőt azóta sem kedveltem meg igazán, a kedvenceim  Derek, Stiles, Derek nagybátyja Peter, Lydiaés Isaac, szinte mindenki a főszereplőkön kívül. Szeretem a poénokat, amik benne vannak, főleg az előbb említett  első három pasiét. A színészek nagyon jól eltaláltak, illenek a szerepeikhez. Első részeket szinkronosan néztem, de most már bűnnek érezném, mert az eredetiek 100x jobbak. Kedvenc páros: Lydia&Stiles.
Zene: az opening zenéje, és amúgy is az egész opening annyira jól el van találva, mint ami az első 2 évadban látszik, mind a 3.-é.



ONCE UPON A TIME - Egyszer volt, hol nem volt -  szeptember 29.

Érdekes, hogy csak a második évad után figyeltem fel rá, pedig kb. egyszerre jöhetett ki a Grimmel és hasonló az alapelv. Gyerekkorunk meséit eleveníti fel és viszi tovább, megtudhatjuk például, hogy mi történt azután, hogy Hófehérke és hercege megesküdtek. Az alapsztori, hogy Hófehérke gonosz mostohája egy olyan átkot bocsátott ki a mesehősök világára, amelytől átjutnak a mi világunkba egy Storybook nevű városkába, ahol aztán nem emlékeznek majd a valódi "mesebeli" önmagukra. Kedvencem Rumpelstilskin, igen olyan vagyok, mint Belle, látom benne a jót. Nagyon szeretem az olyan karaktereket akik nagyon, de nagyon rosszak és gonoszak, de mégis azért látni bennük a jót, nagyon elrejtve persze. Egyébként ez már látszhatott hiszen ilyen Klaus, Damon(volt), Chuck, kissé kevésbé álcázott, vagy nagyobb fordulatot véve rosszból jóba: Tyrion, The Hound és Jamie. Nagyon kedvelem még Rubyt(Piroska más névvel :)), a vadászt, az őrült kalapost, Augustot (Pinokkió) és Nealt(aki nem kifejezetten az a tipikus jó pasi, de valahogy a szerepe miatt elkezdtem annak tartani és nem csak én vagyok így vele :D) . 
Zene:


képek forrása: google

A következő poszt pár napon belül jön majd a többi sorozatról.
Ti hány sorozatot néztek és miket? Kik a kedvencek? Na ki néz nálam is többet?:D
Puszi,
Nóra

6 megjegyzés

  1. A Jóbarátok nekem is örök kedvenc, nagyon sokszor láttam már az összes részt, meg van minden évad külön dvdn- ha nyaralni megyünk mindig elvisszük magunkkal és ha rossz az idő akkor azt nézzük újra meg újra :D én is még mindig röhögve nézem végig, pedig kívülről fújom a szövegét. Annyiszor gondolkoztam már azon, hogy ki a kedvencem...imádom Rachelt, de Monicát is nagyon. Fiúk közül talán Ross a kedvenc :D áhh de amúgy mindegyikőjüket szeretem. Ha beteg vagyok akkor is ezt nézem dvdn :)
    Még a Pretty Little liarst nézem, de most ugye szünet van.
    Meg újra elkezdtem a Gossip girlt, régen abbahagytam a 2. évadnál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szinte tudom az összes vicces szövegrészt benne, meg a hétköznapokban annyiszor eszembe jut egy-egy rész a velem vagy ismerőseimmel történő dolgokról. És aztán van, hogy próbálom elmesélni, hogy ez pont olyan, mint a Jóbarátokban, de nem sokan nézik/nézték a környezetembe. De amúgy tényleg minden szereplőt nagyon lehet szeretni .
      A Gossip Girl lesz pont a másik, aminek már vége, de írni fogok róla, mert kb. 1 hete fejeztem be az utsó évadot, én még az első évadnél hagytam régen abba és most, hogy semmi sori nem volt még kezdtem el megint :)

      Törlés
  2. Suits,Homeland,A búra alatt,Dexter,Ügyféllista,A nagy svindli,Bosszú,Vámpírnaplók,Egyszer volt,Kínos,Grimm és még sorolhatnám! :D Nagy függő vagyok én is! Viszont a Farkasbőrben még nem láttam,de azt hiszem itt az ideje! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A búra alattra most én is kíváncsi vagyok, csak még nem volt időm elkezdeni. :)
      Nagyon ajánlom a Farkasbőrbent, az elején ha nem tetszik annyira ne add fel ! :D megéri az a pár rossz rész.

      Törlés
    2. Már a 3.évadnál járok! :D Hát érdekes,az első 1évad nagyon tetszett,a 2. már kevésbbé,3. még képlékeny.:) Viszont sajnálom,hogy a 3.évadban nem szerepel Jackson!

      Törlés
    3. jó gyors vagy :D
      :) Az Arrowban játszik már a színész, szerintem azért sem látható a 3. évadban.

      Törlés