Üzemeltető: Blogger.

Catrice ajakszínező toll 01 I'm a survivor (Glamazona trendkiadás) - Teszt

Eddig nem voltam oda az ajakceruzákért, mert az én ajkaim alapból viszonylag sötétek, a legtöbb rúzsceruza pedig elég kis fedésű és így az ilyen ceruzák színe szinte semennyire nem látszódna az ajkaimon, akkor meg inkább használok ajakbalzsamot. Aztán megláttam a Catrice Glamazona trendkiadásának ajakceruzáját, vagy ahogy a csomagoláson is olvasható ajakszínező tollát, ami nagyon pigmentáltnak tűnik első ránézésre, neten láttam swatch-okat is, de az győzött meg igazán, amikor a tesztert kipróbáltam a kézfejemen. Igaz még csak pénteken vettem, de mivel már le voltak akciózva a termékek, így már nem sokáig találhatjátok  meg őket a Catrice pultokon. Azonban már két nap alatt szinte a kedvencemmé vált fontosnak tartottam, hogy írjak róla.

Amit a csomagoláson ír:  "Gyengéden elolvad az ajkakon, miközben ragyogó színt ad és intenzíven hidratálja a bőrt. Csavarható toll, hegyezést nem igényel."
Pont ilyen az az ajakceruza, amit én kerestem! A tegnapi sminkben őt láthattátok ide kattintva megnézhetitek ismét, most pedig akkor jöjjön a teszt róla.

Csomagolása:
Nagyon szép, igényes a csomagolása, a kis arany párduc (vagy nem tudom pontosan milyen állat ) minták teszik "amazonossá". Szerencsére tekerős, így nem kell hegyezni, nem fog semennyi termék kárba menni és ezért tényleg kár lenne.

Felvitele:
Egyszerű, persze mivel ilyen intenzív a szín, ezért tükör azért kell hozzá, de talán amiatt, hogy a vége akár egy nagy ceruza könnyebb felvinni, mint egy rúzst (legalábbis nekem).



Hidratálás:
Miután pénteken megvettem egyből fel is kentem, hogy kipróbáljam, majd egész nap az ajkaimon volt és egyáltalán nem szárított, sőt ahogy azt ígéri ápol is. Nagyon kellemes viselni, egyáltalán nincs nehéz érzete.

Tartósság:
A tartóssága  egyszerűen szuper, egyszer frissítettem csak a 7 óra alatt, miután kávézni voltunk barátnőimmel, akkor sem volt igazán kopott, nem volt csúnya, csak a fényéből vesztett. Ettem is úgy, hogy rajta volt a számon és azt is szépen bírta. Tegnap amikor kezemen swatch-oltam vettem észre, hogy nagyon nehezen jön le, sima zsepivel nem tudtam maradéktalanul leszedni, pedig a végén még dörzsöltem is, de a kis piros folt ottmaradt.


Színe, fedése:
Nagyon szép színe van, a fedésére sincs semmi panasz, akár egy élénk rúzsé. Vékonyabb rétegben és picit vastagabban is szép színe van. Két árnyalatban kapható, egy élénk rózsaszínben (I Got The Flower) és pirosban (I'm a Survivor). Csillámok nem találhatók benne. 
2,5 g terméket kapunk, összehasonlítás végett a Catrice rúzsoké 3,8 g. Eredeti ára 1249 Ft volt, ha jól emlékszem, de szerintem már csak leakciózva lehet kapni, bár a teljes árát is totálisan megéri.

Összességében ez egy kiváló termék, remélem gyártani fog a Catrice még hasonló formulájú, élénkebb színű vagy legalábbis jobb fedésű, mert a swatch-ok alapján a Pure Shine Lip Balm-ok az én ajkaimnak kevesek fedés szempontjából. Minden esetre azt hiszem, hogy hétfőn meg is próbálom beszerezni a másik színt is a trendkiadásból, biztos lesznek olyan boltok, ahol találok még :)
Ti  próbáltatok már valamilyen rúzsceruzát? Mennyire vált be?
Puszi,
Nóra



2 megjegyzés

  1. Én a pink változatát szerettem volna megvenni, de már sehol sem kapható itt nálunk. Nagyon tetszik, a csomagolása is olyan cuki! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :s
      Hát reméljük még jönnek majd hasonló termékek.

      Törlés