Üzemeltető: Blogger.

L'Oreal Preference Wild Ombres

Már jó ideje óriási trend, amely sokakat megoszt, de még mindig nem akar kimenni a divatból az ombre hajtrend, szóval gondoltam írok egy szuper termékről, amivel otthon mi is könnyen elkészíthetjük magunknak.
Igyekeztem sok infót összegyűjteni a termékről, leírtam például, hogy milyen árnyalatokban kapható, a Magyarországon nem kaphatóakat honnan lehet beszerezni és elmeséltem azt is, hogy én hogyan is lettem ombre.




Az én ombre sztorim:
Mindig nehéz kérdés volt, hogy mit változtassak a hajamon, mert már egy jó ideje növesztem és még nem értem el a célt, így a hosszából vágás szóba sem jöhet, mivel hullámos, göndör hajam van, így a frufru túl sok törődést igényelne, anélkül, hogy nem vasalnám ki nem állna sehogy, és ha kivasalom is nincs biztosíték, hogy mikor kimegyek a lakásból a pára vissza nem hullámosítja. A hajam befestésén már gondolkozom/gondolkoztam, bár csak olyan módon, ami nem árt annyira neki, de nem tudom mennyire bírnám, hogy állandóan lenő és újra kell festeni -  tudom nagyon sok bajom van :D . Viszont megjelent az ombre trend , amit csak kvázi egyszer kell megcsinálni, és utána nem kell újrafesteni. Úgyhogy tavaly nyáron úgy döntöttem, hogy ilyen lesz a hajam. Elsőre semmiképp nem mertem volna magamtól, egyedül megcsinálni, szóval elmentem egy fodrászhoz, még óvatosan a végéből csak 5-6 cm-t, hogy ne legyen túl nagy baj, ha nem tetszik. De nagyon szerettem, azonban kb. tél végére már szinte teljesen "elfogyott" a kivilágosított rész a hajvágásoktól. Egy hónapig nem is gondolkoztam rajta, hogy újra ombre hajam legyen, de aztán februárban bekattant valami és elkezdtem nézelődni, hogy hol csináltassam, vagy megcsináljam-e már magamnak. Neten találtam is egy nagyon jónak tűnő terméket a L'oreal Ombre kit-et, külföldi videókban nagyon meggyőző volt, de akkor még nem volt kapható Magyarországon. Ekkor elkezdtem nézegetni webshopokat, ebayt. A webshopok közül, ahol árultak nem szállítottak Magyarországra, ebayen pont a nekem kellő árnyalat nem volt, ezért egyik barátnőm, aki Bécsben tanul meg is kértem, hogy nézze meg, ott árulnak-e már. Közben találtam egy angol webshopot, ahonnan szállítanak ráadásul ingyen!, úgyhogy meg is rendeltem gyorsan. Közben barátnőm is talált a kinti Müllerben és meg is vette, így lett tehát két termékem, amiből eddig csak az egyiket használtam el, róla vannak a képek, és ezért német. Azóta már megjelent Magyarországon is, szóval már könnyebben beszerezhető.

Ilyen a hajam most - 7 hónapja csináltam meg hajam a L'oreal termékével


Árnyalatok:

Elsőként 3 árnyalat volt kapható:
- N°1 shade: light brown to dark brown: sötét barna - világos barna
- N°2 shade: dark blonde to medium brown : közép barna - sötét szőke
- N°3 shade: blonde to dark blonde : sötét szőke - szőke
Majd megjelentek még egy árnyalat nemsokkal az első három után.
- N°4 shade: light blonde to blonde: szőke- világos szőke 
És most, hogy felnéztem a L'oreal weboldalára megláttam, hogy 3 új is kijött, ezek valószínűleg még nagyon újak:





Azt most pontosan nem tudom, hogy melyik kapható itthon az első négy közül (szerintem mind a négy), de a három legújabb még biztos nem. DE: ahonnan februárban rendeltem angol oldal ott már az új árnyalatok is kaphatók, ráadásul most akciósan (-30%), ezeket fenn be is linkeltem, az árnyalatokra kattintva megtaláljátok. Ebay-en szintén megrendelhetőek, de ott drágább a szállítási költség miatt. 


A termékről:
Előre elmondom, nagyon elégedett vagyok vele és nagyon imádom, miután megcsináltam még jobban tetszett, mint amit előtte a fodrász csinált, bár ez annak is köszönhető lehet, hogy már merészebb voltam és kb. az állam vonaláig világosítottam ki a hajam, elöl az arcom vonalát követve kicsit  feljebb is. A képeken látszik én a N°1 árnyalatot választottam. Nagyon szép átmenetet képződik, egyáltalán nincs egy konkrét csúnya vonal. A szaga elég büdös, mindenképp legyen ablak a közelben, de el lehet viselni. 

Mi is van a dobozban?


Használat:
A használata nagyon egyszerű. Minden dobozban megtalálható egy leírás a használatáról, de leírom nektek, hogy lássátok, hogy tényleg mindenki meg tudja csinálni. (németről fordítok, nem szó szerint, de bocsi, ha magyarul más nevet adtak neki, a lényeg ugyanaz)


Előkészület:
Vegyük fel a kesztyűt(5)
1. Eltávolítjuk a flakon(2) tetejét, majd beletöltjük a világosító púder/por(1) tartalmát 
2. A flakon tartalmához hozzáöntjük a világosító krémet(3)
3. Rátesszük a kupakot és jöhet a keverés, 1- körbe két kéz közt sodorgatva, 2- fel-le rázogatással
4. Kupak eltávolítása, kezdjük el feltenni a hajunkra

Hogyan?
1. Két részre kell bontani a hajat hátul és  két részt  oldalt a vállunk felett előrevenni
2. Tegyünk a keverékből a speciálisan kialakított fésűre
3. Fésüljük "fel" a keveréket a hajunkra, kezdve arról a magasságtól (itt ajánlott orr vagy áll vonala), amettől a világosítást szeretnénk. arra figyeljük, hogy jól el legyen oszlatva főleg felül, hogy így elkerülhetjük az éles vonalat.
4. Oszlassuk el egészen a hajvégekig
5. 25-45 percig hagyjuk hatni,  attól függően, hogy mennyire szeretnénk világosra. Folyton ellenőrizhetjük, hogy olyan-e már amilyet szerettünk volna, ehhez két ujjunkkal húzzuk le a krémet egy kis szakaszon a hajunkról, ha még nem megfelelő, akkor kenjünk vissza ide a keverékből.
6. Meleg vízben fésüljük/ mossuk ki a hajunkból a keveréket anélkül, hogy levennénk a kesztyűt. Majd vegyük le a  kesztyűt és a balzsam(4) felét tegyük fel a hajunkra pár percig, ez fixálja a végeredményt.  



Összességében egy nagyon jó termék. Árát tekintve olcsóbb, mintha fodrász csinálná, és talán még az szól mellette (és a fodrász ellen), hogy te magad tudod felügyelni a színt, hogy mennyire legyen világos, ez nekem biztonságot nyújt. 

Ti szeretitek az ombre trendet vagy szerintetek már kimehetne a divatból? Esetleg meghozta valaki kedvét ez a poszt? Én most szerelmes lettem a Copperbe!!! Amúgy is gondolkoztam már rézvöröses hajon, most ez megoldás nagyon megtetszett. Nem tudom, hogy belevágjak-e, mi a véleményetek? 
Puszi,
Nóra

1 megjegyzés

  1. An extraordinary mix of biotin, ten essential nutrients, zinc, and DHA, which help in the fast development of hair. The principal chewy sleek nutrient for hair items improves hair surface. The little blue pigtail has the mystery of long, prurient hair.Visit Online pharmacy for more information.

    VálaszTörlés