Üzemeltető: Blogger.

Kabaláim

Most így vizsga időszak és érettségi időszak közepén gondoltam összegyűjtöm a kabaláim. Nem annyira vagyok kabalás, de azért ezek közül egy valamelyiknek muszáj mindig mindig rajtam lennie. Mert hogy ékszerekről és egy ruhadarabról van szó.


1. Nyaklánc két medállal: A barátomtól kaptam, a teljes szív medált még abban az évben karácsonyra, amikor megismertük egymást,  a félbetört szívet pedig az egyik születésnapomra, a másik fele az Ő nyakában lóg. Szinte mindig ez a nyaklánc van a nyakamban, nagyon szeretem és sokszor erőt ad, például vizsgák előtt is.

2. Ezüst fülbevaló: Ezt a fülbevalót még 8.-os ballagásomra kaptam szüleimtől. Együtt választottuk ki, úgyhogy az én akkori ízlésemet tükrözi, amin több szempontból volt mit csiszolni, viszont ezt a fülbevalót még most is nagyon szeretem.


3. A gyűrűt szintén a barátomtól kaptam . Nem vagyok annyira gyűrűs, de ezt a gyűrűt agyon gyakran viselem. Csak sajnos közben fogytam és az ujjaim is vékonyodtak ezzel együtt úgyhogy a  gyűrűsujjamon kicsit nagy. 


4. Ő a legújabb, mostani születésnapomra kaptam a barátnőimtől, eddig egy sikeres vizsgára kísért még csak el, de legközelebb is magammal viszem, illetve magamon, szóval viselni fogom.

5. Egy fekete szoknya. Róla most nincs kép, ugyanis otthon maradt. A lényeg, hogy egy sima fekete  csőszoknya a New Looktól. Igaz nem kell vizsgákra kiöltözni, csak szóbelikre, ( még nem volt szóbelim), de azért jó néha picit kiöltözni és kicsit elegánsabbnak lenni.


Remélem minden jól megy és már csak kétszer kell magammal vinnem őket, mert két vizsgám lesz még és utána szabad vagyok(egy ideig)!! :D Csak ne kiabáljam el.
Nektek vannak hasonló dolgaitok, amik nélkül nem mentek el vizsgázni,érettségizni vagy akár dolgozatot írni?
Puszi,
Nóra

Nincsenek megjegyzések