Üzemeltető: Blogger.

Essence Guerilla Gardening krémpirosító 01 Mission Flower teszt


Még a múlt héten bementem a Müllerbe megnézni magamnak az Essence Guerilla Gardening trendkiadását. Két dolog érdekelt igazán, az egyik, amit meg is vettem a két krémpirosító közül a rózsaszínes, azaz a 01 Mission Flower, a másik a rózsaszínes lip cream lett volna, de az sajnos elfogyott, a Mission Flowerből is ez volt az utolsó. Megnéztem a Rossmanban, DM-ben is a KÖKI-n, de ott még nem volt kinn, nem tudom kinn lesz-e egyáltalán, viszont a Rossmanban találtam magamnak valami mást, most még nem árulom el mit, de  ha valakit nagyon érdekel Facebookon megtalálja :)

Ahogy a felső képen is láthatjátok, hogy a víz kicsapódott belőle és kis cseppek formájában áll a pirosító tetején, már a boltban is ilyen állapotban volt. Igazából ez nem ront semmit sem a pirosítón. Oké, nem tudom, hogy ugyanilyen lenne-e eredeti állapotában, de nem hiszem, hogy befolyásolna sok mindent.

A krémpirosító 2,5 g-os kiszerelésben érkezik  645 Ft-os áron.

Nem bírtam ki és belenyúltam, bocsi :$
Emellett most, hogy ilyen meleg van ilyen állagú lett, bár nekem még nem folyt el a helyéről, azért lehet, hogy nem árt vigyázni, talán emiatt nem kéne táskában utaztatni.
Használata: Ujjal a legegyszerűbb felvinni, apró ütögető mozdulatokkal szoktam felvinni a színt,majd szintén az ujjaimmal eldolgozom. Nagyon jól lehet építeni, és ezt is javaslom, hogy apránként építgessétek, amíg a kívánt színig értek, ugyanis ha sokat viszünk fel egyszerre, akkor számolnunk kell a bohóc hatással. Ebben a melegben egy jó trükk, hogy púderezzük le áttetsző púderrel miután felvittük. Így még jobban tudjuk rögzíteni, kevésbé, lassabban kopik, nem mászkál el picit sem, nem "folyik" le rólunk. Mert ebben a melegben nem tart egész nap, bár ezt szinte semmitől nem várnám el. Pár órát teljes színében pompázik, aztán elkezd szépen egyenletesen kopni. A nap végére sajnos nem nagyon látszik már semmi. Az ajkakra is lehet tenni, az én ajkaim viszonylag sötétek, így éppen csak egy kis rózsaszínes színt ad, de akinek világosabb színűek az ajkai, annak jól mutathat, érdemes kipróbálni.
Alul kicsit erősebben, felül halványan, eldolgozva.
A színe nagyon szép rózsaszín, szerintem egy nagyon szép tavaszi szín. Bár nyárra is remek, hiszen harmonizál a rózsaszínes rúzsokkal, télen pedig a fehér/fehérebb bőrön olyan hatást lehet elérni vele, mintha picit kirózsásodott volna az arcunk a hidegtől. Kíváncsi leszek hogyan mutat majd lebarnult bőrön. 
Hamarosan mutatok majd egy sminket vele, úgy láthatjátok hogyan is mutat igazán az arcon. Addig is, ha valakinek  megvan valamelyik darabja a Guerilla Gardening kollekciónak írjon véleményt, mert kíváncsi vagyok :)
Puszi,
Nóra

2 megjegyzés

  1. Nekem az lip cream van meg ugyanilyen neve van az árnyalatnak, mint ennek a pirosítónak, imádom! Soha nem szerettem az erős rúzsokat magamon, de ez annyira jól áll! Venni akarok még egyet belőle :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is be akartam szerezni a lip creamet de olyan gyorsan elkapkodták :(

      Törlés