Üzemeltető: Blogger.

Napi smink: Peacock

Úgy tűnik nem tudok szabadulni az állatoktól sminkek terén és a mai sminkem egy madár inspirálta, mégpedig a páva. Elsőre egyáltalán nem terveztem, hogy pávás legyen, csak egy kétféle kék színből álló sminket szerettem volna készíteni, de közben megláttam a pávás nyakláncom és úgy gondoltam, hogy  hozzáadok egy kis zöldet is, biztos jól fognak együtt mutatni. Az eredmény:


Az MUA 24-es palettájából a megjelölt négy színt használtam. A zöldet (Shade 15) a belső szemzugba, a világoskéket(Shade 5) a szemhéjam közepére, a sötét kéket (Shade 22) a szemhéjam külső részére, míg a matt barnát (Shade 23) a sötétkék széleinek elsatírozásához használtam. A szempilláimon a Maybelline The Rocket Volume Express szempillaspirál van.




Hétköznapokra szoktatok hasonlóan színes sminkeket készíteni?
Puszi,
Nóra






Nincsenek megjegyzések