Üzemeltető: Blogger.

Bemutatkozás


Sziasztok Nóra vagyok és végre elérkeztem ahhoz a pillanathoz, amikor megírom az első blogposztom. El sem tudjátok hinni, hogy mennyit rágódtam rajta, hogy elkezdjek-e blogolni vagy sem, menni fog-e, lesz-e rá elég időm, lesz-e elég kedvem mindig rá. Körül-belül fél év rágódás után itt vagyok, elkezdem a saját blogom. Talán érdekes lehet, hogy miért pont vizsgaidőszak kellős közepén kezdem el, de úgy gondoltam azt a 3 hetet mire végzem nem bírom kivárni és azért van is időm tanulni két vizsga között és közben bejegyzéseket írni is. Sőt 3 vizsgán már túl is vagyok. Ráadásul ma van a születésnapom és gondoltam tökéletes az időzítés.

A blogom egy beauty blogra tervezem, tesztelgetek, vásárolgatok, figyelemmel kísérem az akciókat... Ugyanazt teszem, mint amúgy mindig, de most már le is írom nektek, meg is osztom veletek a tapasztalataim, élményeim. Nem tudom még, hogy mennyire lesznek személyesebb bejegyzések ez még a jövő zenéje. Ez majd az olvasóktól is függ, hogy mennyire lesznek fogékonyak rá és tőlem is, hogy mennyire tudok majd megnyílni.
Ha írnátok nekem e-mailt, azt megtehetitek az oldalsávban vagy akár a beautysecretsfromnora.gmail.com címre.

Ha van kedvetek kövessetek
Facebookon
Instagramon

Follow my blog with Bloglovin

Videókat is készíteni fogok, de még nem tudom mikor kerül fel az első, remélhetőleg a jövőhét folyamán, de ha valaki addig is megadja a bizalmat, akkor itt iratkozzon fel bátran.
(Ezek az elérhetőségek hamarosan az oldalsávban is láthatók lesznek.)

Puszi,
Nora

Nincsenek megjegyzések