Üzemeltető: Blogger.

Haul I. - Szerzemények


Glamour-napok után böjtöltem egy picit és szinte semmit nem vásároltam, azonban a szülinapom közeledtével szépen lassan elkezdtek gyűlni a dolgok, illetve elfogyott jó pár dolog, ahogyan azt láthattátok is és pótolni kellett őket. Most videót készítettem róla. Ez az első videóm, úgyhogy legyetek elnézőek, van még hova fejlődnöm. Az időjárás sem volt kegyes hozzám és közben tök jól elborult és elkezdett az eső úgyhogy ennek tudható be, hogy romlottak picit a fényviszonyok. Ide kattintva megnézhetitek. De emellett készítettem egy kis rövid képes összefoglalót ide is.

Takko:
SIX fülbevalók már leértékelt 880Ft-30%, 550Ft -20%


SIX hajráfok 2db 399 FT- 30%

Rossmann:
NYC- Air Kiss 299FT csomagoláson 399Ft


Maybelline the Rocket Volume Express szempillaspirál 2390 Ft

Müller:
Catrice rúzs Oh Juicy: 1245 Ft


NYX szájceruza 500Ft

Essence Pure Skin Pattanások elleni mosakodógél 875FT


Essence korrektor 645FT

Body & Soul pirosító ecset 1195 Ft

Müller Body & Soul  púderpamacs 475 Ft

DM:

Alverde Koffein Sampon: 699 Ft


Nektek megvan valamelyik? Vélemény?
Puszi,
Nóra














2 megjegyzés

  1. Jó termékeket vásároltál! Nagyon tetszik a NYC rúzs és a Dm-ben vásárolt Koffein sampon felkeltette az érdeklődésem, mert nekem is vékony szálú a hajam.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! Mindenképpen ajánlom a koffeines sampont, az egyik kedvencem, hamarosan jön róla egy hosszú-hosszú poszt. És a rúzsról is lesz, hogy hogyan mutat feltéve.

    VálaszTörlés