Üzemeltető: Blogger.

Polaroid hatású képek


Facebook-on említettem, hogy csupán egy oldal Black Friday ajánlatának nem tudtam ellenállni, most el is árulom, hogy melyikének. A Printic egy francia oldal, ahol képeket lehet előhívatni, ide volt egy 50%-os kuponom az egyik munkatársamnak hála. Amúgy is már régóta szerettem volna végre az utazásaink során készült digitális képeim előhívatni, és szintén már korábban kitaláltam, hogy polaroid hatású képeket szeretnék, így jobbkor nem is jöhetett volna ez az ajánlat. Nekem nagyon tetszenek a kész képek, és maga a weboldal általi többi termék is, ráadásul nem csak magunknak, de akár ajándéknak is tökéletesek, ezért gondoltam, hogy szót ejtek itt a blogon az oldalról. 

Jöhetne a kérdés, hogy megbolondultam-e, hogy külföldön hívattam elő a képeim, hiszen Budapesten szerintem szinte második sarkon megtehetném ezt, de a Printic különleges fotótermékeket kínál, ráadásul jó áron, még az 50%-os kupon nélkül is olcsóbbak a polaroid hatású képeik, mint ahol én eddig találkoztam ilyen előhívási lehetőséggel. Szállítási díj van, a mértéke a terméktől függ. De például annál a terméknél, amelyet rendeltem, ha a teljes árat nézzük szállítással együtt kupon nélkül, még úgy is olcsóbban jött ki egy kép ára, mint azokon a helyeken, ahol hasonlóan ehhez, polaroid hatású képeket lehet előhívatni. A bejegyzés végén találtok egy kuponkódot, mert most is van egy 5 eurós érvényben. Visszatérve a szállításra, a képek nagyon gyorsan megérkeztek. A weboldalon 3-5 napot ígérnek, szerintem csupán a Black Friday okozta többletrendelés miatt tartott most 7 napig a szállítás.


Én a Photo Box terméket választottam, amely 50 db polaroid hatású képet tartalmaz, és egy nagyon szép kinézetű dobozkát. Ajánlom, hogy nézzétek meg a többi terméket is, mert mind remek ajándék is lehet akár karácsonyra. A rendeléshez a weboldalon kell regisztrálnunk, vagy letöltenünk az applikációt, majd feltöltenünk a kívánt 50 képet. Ezeket aztán még szerkeszthetjük, mivel négyzet alakú képről van szó, érdemes leellenőrizni, ha nem ilyen alakú képet töltöttünk fel, hogy milyen a kompozíció, és esetlegesen állítani rajta. Én az elmúlt 3 év külföldi utazásaink képeiből válogattam, a képek között vannak Zakinthos-on, Tossa de Mar-ban és Rómában készült képek is. Párat szeretnék majd kitenni a falra, a többiből pedig összeállítani egy albumot.

Mostanában nagyon rákattantam a polaroid képekre, és elkezdtem azzal kísérletezni, hogy hogyan tudom még inkább polaroid hatásúvá tenni a képeim. A Rómás bejegyzésben egy filtert használtam a képeimre, ezt itt találjátok, különleges hangulatot ad a képeknek. Photoshop-ban elég az eredeti kép fölé tenni egy új rétegben, és maximum a nagyságát kell állítani. Az előhívatott képekre még nem használtam, de lehet fogok még így előhívatni.


5€-s kuponkód B7DB81

Ti szeretitek a polaroid hatású képeket? Hogy tetszenek a képek? 

Nincsenek megjegyzések