Üzemeltető: Blogger.

#35 OOTD - FALL in Love


Ahogy szombaton megláttam a napsugarak, egyből kedvem támadt outfit-et fotózni. Nem volt kérdéses, hogy milyen ruhadarabokat válogassak össze, tulajdonképpen a kedvenc őszi ruhadarabjaim láthatjátok rajtam, bár konkrétan ezt az összeállítást még sosem viseltem. A kakukktojás bizony a sötétszürke térd fölé érő zokni, amire tavaly sikerült lecsapnom a H&M-ben, de a lakáson kívül még sosem hordtam. A legtöbb szoknyám mind olyan hosszú amivel nem lenne igazán mutatós, csak úgy tűnne, mintha egy vastag harisnya lenne rajtam, viszont a nemrég rendelt szintén H&M hosszú fazonú pólóval tökéletes.

A pólót imádom ahogy van, a legkényelmesebb anyaga és szabása van, ráadásul a legszebb őszi színe. Kissé oversized, vagy az XS lenne a méretem és nem az S?! Már sokszor említettem szeretem a derekam kihangsúlyozni, most sem tettem másként, egy basic F&F fekete övet kötöttem a derekamra. A többi darabbal már minddel találkozhattatok, a csizmám Deichmann, sajnos így hosszú idő után újrafelvéve nem a legkényelmesebb darab, a műbőrdzseki SheInside, a sál pedig DressLink. A sminkemhez főként az előző bejegyzésben mutatott MAC szerzeményeim használtam. A legszembetűnőbb a rúzs (D for Danger), amely remekül illik az outfit színeihez.





A helyszín külön érdemel egy-két mondatot. Itt van mellettünk 3 percre, de régen fordítottunk időt, hogy sétáljunk egyet ebben a minierdőben. Tényleg csak pár perc és elfelejtem, hogy Budapesten vagyok. Tavasszal a virágok miatt csodás (outfit), nyáron a fák hűsítenek, ősszel pedig minden csodás színekben pompázik. Hogy télen mit fogok szeretni benne, azt majd meglátjuk! A színek mellett a fények is csodásak voltak, tökéletes szórt fény, az áthatoló napsugarak igazán különleges atmoszférát teremtenek.






Műbőrdzseki -  SheIn // Hosszúfazonú póló - H&M //  Sál - Dresslink // Öv - F&F // Harisnya -  F&F// Térd fölé érő zokni - H&M // Csizma -  Deichmann

Ti mit viseltek legszívesebben ősszel? Melyek a kedvenc ruhadarabjaitok?

Nincsenek megjegyzések