Üzemeltető: Blogger.

#15 INSTAMIX - Február, március


A mostani instagramválogatás során két hónap, február és március képeit láthatjátok, rövid beszámolókkal, a bejegyzés végén pedig egy kis statisztikával. Bár kissé el vagyok havazva, és sajnos a blogra nem jutott annyi időm, mint szerettem volna, az Instagramon azért elég aktív maradtam.

#relax at #home with #tea or #coffee

 
 

Eddig inkább kávés voltam, a hónapokban azonban rákattantunk a teákra. Szerintem ennek az az oka, hogy a szálas teák sokkal finomabbak, mint a filteresek, régebben pedig szinte csak azt ittunk. A Müllerben vettünk egy limitált szilvásat, amit még valahol keresnem kell, mert annyira finom, illetve mangós zöldteát, de van még karácsonyi limitált karamellásunk is. 

#homemade #iamthechef #vanillapeachpie #quiche

 

Főzés terén picit betunyultam, kevés újdonságot és kevés süteményt készítettem, inkább a gyorsan összedobható ételek voltak előnyben(, amik nem fotogének :D). Valentin-napra azért sütöttem vaníliás barackos pitét, ami nagy sikert aratott, később az unokaöcséim körében is. Pár napja pedig gombás, baconös, bébispenótos quiche-t készítettem.

#starbucks #coffee #rosepistachiomocha #date with #love and #bf

 
 

Valentin-napon megnéztük a Deadpool-t, majd beültünk a Starbucksba. Én kifejezetten imádtam a rózsás pisztáciás mochát, kár, hogy ilyen rövid ideig lehetett kapni. Szökőnapon barátnőmmel kávéztunk, és úgy ítéltem meg, elég meleg van már a legnagyobb kedvencemhez (a pumpkin spice latte mellett), a caramel frappucinohoz. Pár hete szintén randiztunk barátommal, a Deák-téri Starbucksban jártunk, és tettünk egy óriási kört a Duna-parton. 

#flowers #planthaul #homedecor #tulip

 
 

Ha tavasz, akkor virágok. Otthon vidéken is kivirágzott minden. Március elején betértünk az Obiba, ahol hosszasan válogattuk a növényeket a lakásba. Teljesen feldobták a zöldikék a szobákat, a primulát pedig apától kaptam nőnapra. 

#ootd #leatherjacket #floralskirt #throwback #spain

 
 
 

A blogon két outfit bejegyzés volt. Sajnos a harmadik alkalommal, mikor kimentünk fotózni annyira fújt a szél, hogy nem született elég normális kép, az Instagramra azért kikerült kettő. 

Nyaralós képeket nézegettem, és nagyon hiányzik Tossa de Mar. Remélem idén is eljutok  Spanyolországba!

#ontheblog #blistex #thebodyshop #womansday #coral

 
  

#newin #whatisinmybag #ebay #henkelcsomag #essence #catrice
#yvesrocher #bloggerevent

 
 
 

#nails #instanails #valentinesday #roses #manikurvadasz

 

Hónap számai
Követők száma: 4360  (+217)
Követett: 478 (+25)
Megosztott képek összesen: 594
Megosztott képek a két hónapban: 37
Leggyakrabban használt filter: Gingham
Legkedveltebb kép: 458 


1 megjegyzés