Üzemeltető: Blogger.

Instagram tag

Régen töltöttem már ki tag-et, így ma reggel gondoltam egyet, megnéztem az elmentett kérdéssorokat és az instagram tag-re esett a választásom, mert egyrészt ehhez lett kedvem, másrészt ezt videóban úgy sem lenne olyan jó elkészíteni. Lássuk a kérdéseket!

1. Mi az instagram neved?
bsfnora

2. Mikor csatlakoztál?
2013.12.31-én. Azért hozzá kell tennem, hogy előtte volt már egy privát instagram-om, amit azért ritkán használtam és azóta nem is használok.

3. Melyik volt az első képed, amit feltöltöttél?
Nem emlékszem már hogy jött, de imádom a csokit, úgyhogy nem olyan meglepő.


4. Milyen gyakran posztolsz képeket?
Általában heti 3-4-et posztolok, ez elfoglalt heteimben kevesebb, de van amikor több. Ami mindenképp észrevehető, hogy a hétvégéken gyakrabban posztolok. Azt hiszem ez nem meglepő, hiszen mégis csak akkor van időm ilyesmikre, ekkor csinálok olyan dolgokat, amiket érdemes lehet megmutatni, hétköznap legtöbbször szinte csak a sulit vagy a munkát tudnám megmutatni képek formájában, ezt inkább nem teszem. 

5. Melyik a legrosszabb fényképed, amit feltöltöttél?
Volt pár opció, ami közül választhattam, főleg a régebbi képeim közül, végül ezt a nem túl jól átgondolt kompozíciójú képet választottam. Mentségemre szóljon, hogy éppen állásinterjúra mentem, és nagyon izgultam. 


6. Melyik kép rendelkezik a legtöbb like-kal?
Nem lepődtem meg annyira, mikor az Iconosquare kihozta ezeket a képeket, igazából mind az öt képet én is nagyon kedvelem. 


7. Milyen típusú felhasználókat követsz?
Sokféle felhasználót követek, egyrészt ott vannak azok az emberek, akiket ismerek és szeretek, aztán követek nagyon sok bloggert és vloggert, követek sztárokat, főként sorozatszínészeket, és követek az olvasóim nézőim közül is jó pár embert, igazából mindenkit, akinek a képei tetszenek és megfognak. Ha valaki elkezd követni és nincs privátra állítva mindig megnézem a képeit, amelyek tetszenek mindig szivecskézem és ha úgy összességében tetszenek a képei és kíváncsivá tesz, hogy miket posztol majd még, akkor visszakövetem. 

8. Privát vagy publikus?
Publikus. Egyrészt a blog miatt, másrészt nem hiszem, hogy olyanokat posztolnék, amiket ne láthatna más, persze megértem, ha valaki ennyire nem enged be az életébe ismeretleneket. 

9. Melyikek a kedvenc képeid, amiket posztoltál?
A legtöbb like-kal rendelkező képek között is vannak kedvenceim, de nem akartam ugyanazokat a képeket több helyre rakni, így esett a választásom a lenti négyre, amik nem azért kerültek ide, mert hű de jól sikerült képek, hanem inkább amiatt, hogy mind a négyhez kellemes emlékek kötődnek.  Az elsőn az öcsém ballagására készített macaronok vannak, amelyek bár borzasztó macerásak voltak, mégis élveztem az élkészítésüket, és úgy az egészet. A második kép a tavalyi nyaraláson készült a Navagio-öbölben, ami a legszebb hely ahol valaha jártam és ráadásul egy olyan személlyel, aki az egyik legfontosabb nekem. A nyaralásról egyébként még millió képet ide tudtam volna válogatni, de ezt éreztem a szívemhez legközelebbinek. A kis kávézói kép egy kellemes délután emléke, az utolsó pedig a II. Beauty találkozón készült a gyönyörű Alexával és Andival. 

 

 


10. Mi a legutóbbi frissítésed?
Mostanában mindig szombaton lakkozom ki a körmeim, és általában ezt meg is mutatom, ha a blogon nem is, instagram-on igen. 



11. Milyen típusú képeket posztolsz?
Változó, de azért a legtöbb képem be lehet sorolni egy-egy nagyobb csoportba. A képeim egy része a bloghoz kapcsolódik, például a körmös, outfit-es vagy a termékes képek. Sok ennivalós, innivalós és nasis kép van, mert nem tagadom imádok finomakat enni, finom kávékat, limonádékat, teákat inni és a nasit sem vetem meg, sőt, vissza kéne magam fogni e tekintetben, bár azt láthatjátok, hogy a csoki és sütemények mellett imádom a gyümölcsöket. Emellett vannak selfie-k, amikre egyébként általában a legtöbb komment jön a nagyon aranyos követőimtől, utazós képek, és azokat a dolgokat mutatom még meg, amik megtetszenek. 

Kommentben várom a Ti felhasználóneveiteket, hogy szétnézhessek a képeitek között! :)
Ha esetleg kitöltitek ezt a tag-et, akkor mindenképpen írjátok meg, hogy megnézhessem a ti válaszatitok!

Nincsenek megjegyzések