Üzemeltető: Blogger.

Utazás: Zakynthos // Visszatekintés II.

Hoztam egy újabb adag képet és rövid beszámolót a nyári zakynthos-i nyaralásról, a csütörtöki teknős sziget körüli hajókázás alatt és az utolsó előtti borongósabb napon készült képeket. A Marathonisi-szigetről már láthattatok képet az előző bejegyzésben, a falucska partjáról, ahol laktunk látható volt ,és a sziget körüli hajóúton is láthattuk egy oldalát, azonban ezen a másik hajókázáson ide is látogattunk, ki is kötöttünk és fürödtünk a sziklás, barlangos oldalán. Ezenkívül Kalamaki partjainál teknőslest is tartottunk, szegény teknőst a mi hajónkon kívül még két másik állta körbe, és Keri barlangjai felé is ellátogattunk.

Zakynthos a Navagio-öböl mellett a Caretta Caretta teknősökről híres. A csütörtöki hajótúrán azt mondták 99%, hogy találkozunk majd teknőssel, de nagyon reménykedtünk benne, hogy már hamarabb is, és úszhatunk velük. Annyira szerencsések voltunk, hogy már a második napon találkoztunk nem is egyel, és utána is akármikor benntebb mentünk a tengerparttól beléjük botlottunk. Volt, hogy egyszerre három teknős is volt körülöttem. Sikeresen meg is örökítettem többször őket, a hajóról is sikerült és a víz alatt Müllerben vett víz alatt is használható fényképezőgéppel is.

Itt kötöttünk ki mi is, nagyjából ott ahol a hajó áll

Így jelölik meg azokat a helyeket, ahol a teknős lerakta a tojását

Még egy utolsó bejegyzéssel jövök majd, amiben főként a csodás virágokat, növényeket és az általunk próbált isteni ételeket mutatom meg.

3 megjegyzés

1. Jaaaj annyira jó lehetett! :) Gondolom visszamennél. Én idén Barcelonában voltam,az is szuper volt. :)
    A teknősök nagyon aranyosak. Milyen volt úszni velük?:)

1. Igen nagyon szívesen visszamennénk, azon vívódunk, hogy új helyet fedezzünk fel jövőre vagy ugyanide menjünk :)) Barcelona is biztosan csodálatos, remélem majd én is eljutok valamikor. Hatalmas élmény úszni a teknősökkel :)

2. Csodásak a képeid, annyira szívesen elutaznék oda... Eddig nem szerepelt az utazási kívánságlistámon, szóval ez a Te képeidnek köszönhető :-)