Üzemeltető: Blogger.

L'oreal Colour Caresse Wet Shine Stain - 102 Romy

A rúzsceruzák és a matt ajakkrémek után, úgy veszem észre, hogy egyre népszerűbbek az ajaktinták és egyre több márka jön ki ilyesmivel. Persze régebben is voltak már, de még a régebbiekről az agyamba égett, hogy ugyan ezek tényleg nagyon tartósak, szép színűek és befogják az ember ajkait, de szörnyen szárítanak és kihozzák az ajkak összes egyenetlenségét. Szerencsére mára ezt is sikerült ezeknél a termékekkel kiküszöbölni (nem mindnél sajnos, a filcesek még mindig szörnyűek). Ma tehát egy nagyon jól sikerült ajaktintáról lesz szó, mert végre eljutottam oda, hogy írok erről a már bejegyzésben és videóban is emlegetett csodáról, a L'oreal ajaktintájáról. Valahogy nehezemre esett eddig, sosem volt kedvem írni róla, pedig mióta megvettem, azóta szinte csak ezt használom, egyszerűen mindent háttérbe szorít. 

A L'oreal sminktermékei valahogy sosem vonzottak, viszont mikor kijöttek a L'oreal Caresse Wet Shine Stain-nel, akkor egyből tudtam, hogy ki szeretném próbálni. Ez aztán váratott magára, míg végül a Glamour-napok alkalmával akciósan megvettem. Eredeti áron kicsit húzós 3700 Ft körüli, de azt hiszem, hogy most, hogy ennyire bevált, akár ennyiért is megvenném a következőt. Viszont pont 25%-os akció van a Rossmanban a L'oreal dekorkozmetikai termékekre május 30-ig. Azt hiszem én is beszerzek egy új színt. ;)


De akkor most már kezdjük is a termék kielemzését, elsőként a csomagolással. Az arany csomagolása elegáns, luxus hatást kelt,de ahogyan a fém csomagolások mindegyike ez is gyűjti az ujjlenyomatokat. Mint mindig most is plusz pont nálam, hogy a termék látszódik a csomagoláson keresztül, amiben egyébként összesen 6 ml termék lapul. 


Az ecsete számomra új, de lehet csak mert nem vagyok nagyon szájfényes és így nem találkoztam hasonló applikátorral. Mikor a boltban a kézfejemre kentem a tesztert, eléggé kételkedtem, hogy hogyan fog működni, mert valamiért nem tudtam szépen egyenletesen felkenni elsőre, viszont az ajkakon már hihetetlen jól működik. kellemes vele felvinni a terméket, gyorsan fel lehet és nem kell azzal szenvedni, hogy ne menjünk ki az ajkunk vonalából. 


Gyönyörű árnyalatokban kapható a világosabb, természetesebbtől a dögös vörösön át a sötétebb, ősziesebb padlizsán liláig. Az én választásom egy természetes, rózsaszínes árnylatra esett, amit a visszafogottabb hétköznapjaimon is simán felkenek. Féltem is egy kicsit tőle, hogy rózsaszín, mert a világosabb rózsaszínekkel  nekem vigyáznom kell, nem éppen az én színem, nem áll természetesen. De ez az árnyalat annyira, de annyira csodás, tényleg tökéletes hétköznapokra! Ennek egyik titka az lehet, hogy az ajkainkhoz idomul a színe, így egyébként van, hogy élénkebb árnyalatot kapok, valamikor, pedig visszafogottabbat, attól függően, hogy az ajkaim épp mennyire pigmentáltak. Mivel az ajkakhoz alkalmazkodik, ezért óvatosan az árnyalatokkal, mert van, amelyik nagyon csalóka és a tubusban természetesnek tűnő színből az ajkunkon élénk pirossá, vörössé válik. A lenti képen láthatjátok rögtön felkenés után és kb. 30-40 perccel utána, amikor már beivódott az ajkakba és befogta.

Bal - Felül: Nincs semmi az ajkaimon, Középen: Rögtön felkenés után, Alul: Felkenés után 30-40 perccel
Jobb - Felül: Rögtön felkenés után, Alul: Felkenés után 30-40 perccel
A tartóssága hibátlan! Egy hosszú napot és az evés-ivást is remekül bírja, napközben (evés után) azért szeretem újra kenni, hogy a fényes hatást visszakapjam. Nem mászkál el, nem kenődik el, így nem kell azon izgulni és tükröt előkapni, hogy jó helyen van-e még. Kevésbé hidratált ajkakon is működik, egyáltalán nem szükséges alá hidratálni. Talán a kedvences videómban említettem is, hogy mikor szárazabbak voltak az ajkaim és felkentem, akkor is szép hatást keltett és "elfedte", hogy amúgy egy kissé cserepesek az ajkaim.

Összességében én mindenkinek nagyon ajánlom! Tökéletes ajakra való kence! Jövő héten be is szerzek egy új árnyalatot, mert most, hogy ilyen meleg van még jobban kedvelem, amiatt, hogy kellemesebb viselet, mint egy rúzs és nem érzem azt, hogy lefolyhat a számról.
Nektek megvan esetleg valamelyik árnyalat vagy valamelyik másik márka (pl. Catrice) hasonló terméke? Szeretnétek kipróbálni?
Puszi,
Nóri

4 megjegyzés

  1. Már nagyon vártam a tesztedet erről a csodáról! Azt hiszem kellőképpen meggyőztél róla, hogy nekem is be kell szereznem belőle minimum 2-t! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd meséld el milyen árnyalat(ok)ra csaptál le! :)

      Törlés
  2. Nekem is volt, de nekem nagyon nem jött be. A Marilyn árnyalat volt az. Foltos volt és a színe is más lett, mint ami az üvegben volt.
    A tiéd viszont szépnek tűnik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :/ Sajnálom, hogy neked nem jött be. Majd óvatos leszek az új szín kiválasztásával.

      Törlés