Üzemeltető: Blogger.

Glamour-napi szerzemények


Bizonyára én vagyok az utolsó, aki megmutatja a Glamour-napi szerzeményeit, mert noha már felvettem a videót, de egyetemi teendőim miatt csak most tudtam a vágására időt szánni. Most csak a drogériákba jutottam el, a ruhaboltok, még ha egy-két dologra szükségem is lenne, kimaradtak. Majd május elején talán a szezonközi leárazásokon sikerül ezt-azt vennem. 

A DM-ben vásároltam a legtöbb dolgot, mert ide szólt a legtöbb általam kinézett sminkmárka 50%-os kuponja. Az egyik szolnoki DM-ben a nagyon aranyos eladóknak köszönhetően két L'Oreal termékre is sikerült lecsapnom fél áron. Az egyik a már sokszor újravásárolt Super Liner So Couture filces tus, amin egy picit vacilláltam az új L'Oreal tus miatt, de ezúttal győzött a bevált az ismeretlennel szemben. A másik termék a Brow Artist Designer szemöldökceruza, ami a millió ötcsillagos Krémmániás vélemények miatt keltette fel a figyelmem, akciósan pedig a nagy kedvenc Catrice szemöldökceruzánál is kedvezőbb ára volt. 

Rimmel termékek közül is kettőt vásároltam. Szempillaspirálra mindig szükség van, ezért beszereztem a Rimmel Volume Colourist szempillaspirált, ami hosszabb távon használva beszínezi a szempillákat. Kíváncsi leszek rá! Igazából, ha sötétíteni nem is sötétíti a pilláim, már akkor is boldog leszek, ha szép dús szempillákat eredményez. Kuponnal lecsaptam a Rimmel 60 Seconds Super Shine Coralicious árnyalatára is, ami a kedvenc nyári körömlakkom, de sajnos az előző már elfogyott.

Két olyan termék került még a kosaramba, amelyekre nem feltétlenül volt szükségem, de a boltban nagyon megtetszettek. Az egyik ilyen a Maybelline új pirosítóinak 90 Coral Fever árnyalata. Hát igen én korall lázban égek, le sem tagadhatom. Már maga a csomagolása nagyon tetszik, és a természetes arany csillámos barack színe egy régóta vágyott árnyalat volt. Nem gondoltam volna, hogy Astor Soft Sensational Lipcolor Butter rúzsceruzát fogok vásárolni, még ha nagyon is szeretem és az ajánlóba be is került, de amikor nézegettem őket, akkor egy újabb árnyalat és a mattok közül a 027 Elegant Nude belopta magát a szívembe. Ez utóbbit el is hoztam a Rossmannból 25%-os kuponnal.

A legutolsó Glamour-napos szerzeményem a Bioderma Cicabio SPF 50+ arckrémje, amit egy patikában 20%-kal olcsóbban tudtam beszerezni. Nyárra szerettem volna keresni egy magas faktorszámú, szép összetevőkkel rendelkező krémet, és ez tetszett legjobban. A sebgyógyító hatása már csak a plusz, de ha beválik a pattanások utáni hegeimre, akkor a fényvédőmentes verziót is beszerzem majd.

Az Essence-től már nem Glamour-napokon szereztem be két terméket a Müller Drogégiában. Áprilisban volt egy kedvezmény, amely szerint ha 1500 Ft felett vásároltunk Essence termékeket, akkor egy the gel körömlakk járt hozzá ajándékba. Az Essence matt touch blush 10 peach me up! árnyalatát vettem meg, mert erről is sok jót olvastam már, illetve egy nude rúzst vettünk az egyik barátnőmnek szülinapjára. A választott körömlakkom melléjük a menta színű 40 play with the mint lett.



Ti miket szereztetek be a Glamour-napokon? Melyik termékekre vagytok a legkíváncsibbak?

2 megjegyzés

  1. Szuper dolgokat vettél! A szempillaspirál hogy vált be? Nekem is felkeltette az érdeklődésemet, de krémmánián olvastam, hogy van akinek hullott tőle a szempillája, így még nem mertem kipróbálni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán 1-1,5 hete használom. Eddig ilyesmit nem tapasztaltam, viszont nagyon szép pillákat eredményez.

      Törlés