Üzemeltető: Blogger.

Őszi Tag


Az ősz elején még a nyarat sirattam, most pedig egyáltalán nem várom még, hogy átlépjünk a télbe és minden a karácsonyról szóljon. Emiatt kihasználom ezt a két hetet még, és őszies bejegyzéseket, illetve videókat készítek. Gondoltam ez az ősz sem maradhat el őszi tag nélkül. Szerencsére annyiféle kérdéssor kering a neten, hogy bőven tudtam válogatni a még ki nem töltöttek közül.

1. Mi a kedvenc teád?
2. Szereted a sütőtököt?
3. Ha meghívnának egy Halloween buliba, minek öltöznél be?
4. Kedvenc dolgod az őszben?
5. Ilyenkor jobb szereted a meleg színeket használni sminkeléskor?
6. Mivel töltődsz fel ilyenkor?
7. Kedvenc őszi kiegészítőd?
8. Nagy meleg pulcsi vagy vászonkabát?
9. Kedvenc ősszel induló sorozat?
10. Sima sál vagy cső sál?
11. Előfordul, hogy ilyenkor még napszemüveget hordasz?
12. Mi az a 3 dolog, ami beugrik elsőnek, ha az őszre gondolsz?
13. Kedvenc őszi tevékenység?
14. Kedvenc zene amit ilyenkor hallgatsz?
15. Kedvenc illat ősszel?


Ha van kedvetek, válaszoljatok pár kérdésre kommentben!

1 megjegyzés

  1. Ó, hogy én hogy szeretem az ilyen kérdéssorokat! Munka közben majd szépen megnézem részletekben a videódat, és szerintem jót fog tenni, mert én is a tavasz-nyár párost kedvelem, és sem az ősz, sem a tél nem kedvencem...

    VálaszTörlés