Üzemeltető: Blogger.

Bye - bye 2014!


Az év utolsó napján egy kis összefoglalót hoztam az évről, hogy mik történtek itt a blogon, a youtube-on, instagram-on, és megosztom veletek pár tervem a következő évet illetően.


Legnépszerűbb blogbejegyzések
Úgy tűnik szeretitek a személyes bejegyzéseket, ugyanis kettő ilyen is bekerült a legolvasottabbak közé. Az egyik a Részletek a szobámból bejegyzés, a másik pedig a pici kiakadásom és véleményem kifejtése, amit általában azért megtartok magamnak, de most nem tudtam, ennek a bejegyzésnek címet sem adtam, itt találjátok. Szintén népszerűek a Glamour-nappal kapcsolatos bejegyzések, az aktuális kuponokat mindig felteszem ahogy tudom rendszerezve (itt & itt), ez már teljesen beépült a Glamour-napi rutinba, segít nekem is áttekinteni a kuponokat és közben már gondolkozom mit használok majd fel. Emellett a kívánságlistám és a saját szerzeményeim is mindig bemutatom, ezek is kerültek a legnépszerűbbek közé. Idén két blogger ajándékozás is volt, a Rami által szervezett gift swap és az Iluss által szervezett blog karácsony, ezek szintén magasan látogatottak. Mindkettőben örülök, hogy részt vettem, sok új blogot ismertem meg általuk, amiket azóta is követek.


Outfit-ek végre!
Idén júliusban végre felkerült a blogra az első outfit bejegyzés, amiket már régóta szerettem volna készíteni. Eddig összesen 9 ilyen bejegyzés van, remélem jövőre még többet lesz alkalmunk fotózni,. Már várom a jobb időt, hogy lehessen kinn fotózni ismét kabát nélkül. :) Nektek melyik volt a kedvencetek?


Már nem csak egy-egy színnel festem ki a körmöm!
Kezdek egyre jobban beleszerelmesedni a körmös dolgokba és egyre jobban érdekelnek. Kimozdultam a komfortzónámból és olyan színű lakkokat is kipróbáltam, amit azelőtt messziről elkerülök. Élvezem, ha egy-egy bonyolultnak tűnő (és talán az én kézügyességemet tekintve bonyolultnak is nevezhető) manikűrt sikerült elkészítenem, így valószínű, hogy több körmös bejegyzés lesz majd a blogon, pontosabban több olyannal, ahol nem csak egy-egy körömlakk tesztjét mutatom meg, hanem egy-egy manikűrt, mint mondjuk egy éve.


Instagram kedvencek
Érdekes, nem is emlékeztem, hogy tavaly pont 31-én indítottam el az instagram fiókom, vagyis ekkor került fel a legelső kép egy Milka csokiról -  Miről másról?!. Egy év alatt 1203-an lettünk instagram-on, ami hihetetlen, sosem gondoltam volna. Mindig örülök, ha egy új követés érkezik, és igyekszem is mindenkihez benézni ilyenkor, megnézni a képeiteket és természetesen nem fukarkodom a szivekkel sem. Mivel nem lenne valami jó összehasonlító a szivecskék száma a fotóimon a folyamatosan növekvő követők miatt, ezért gondoltam minden hónapból egy kedvenc képem gyűjtöm össze, ezeket látjátok a fenti fotón.

Legnépszerűbb videók
Észre sem vettem, hogy átléptem a 100 db videót a csatornán, pedig már 101 van belőlük -  wow! - ezek közül 24 kivételével mind idén került fel, tehát idén 77 videót készítettem. Örülök, mert sokat fejlődtem a videózásban, ugyanakkor van még hová, lentebb olvashatjátok majd a terveim a videózással kapcsolatban. Az 5 legnépszerűbb videó idén sorban: Disney karakterek a valóságban - Hófehérke, Hónap kedvencei - Május & június, Felpróbálós nyári leárazások haul, Hajnövesztési tippek és The Boyfriend Beauty Test Tag.

Tervek az új évre
Nem igazán szereznék semmit megfogadni, inkább csak a terveim szeretném veletek megosztani 2015-re. Először is kezdeném a bloggal kapcsolatban. A kinézetváltás okozott pár esztétikai bakit a régebbi bejegyzéseknél, ezeket igyekszem orvosolni folyamatosan visszafelé haladva, illetve a menüpontok sem teljesen véglegesek, nem minden működik ahogy szeretném, így azokkal is van még mit tenni. Szeretnék heti rendszerességgel hozni két-három bejegyzést, ez nyilván nem mindig jön majd össze, mert vannak elfoglaltabb időszakaim, de majd utána akkor igyekszem pótolni és többel jönni, ha több a szabadidőm. Hogy miről írok nagyjából már kialakult és nem fog gyökeresen megváltozni, de apróbb változások biztosan lesznek. Lehet egy kicsit több személyesebb bejegyzést olvashattok majd, mert ahogy telik az idő és "megismerkedem" veletek, egyre jobban meg tudok nyílni. Nem tudom mennyire örülnétek ennek, a statisztika alapján szeretitek ezeket olvasni. Elég sok termékem gyűlt össze, így ideje őket elhasználni mielőtt újat vennék, szeretnék havonta pár termékkel végezni. Sokról még csak tesztet sem írtam, úgyhogy így hogy intenzívebb használatba veszek 1-2 dolgot, hogy elfogyjon mielőtt megromlik, ez nem csak több elfogyott termékes bejegyzést, hanem több tesztet is jelent terveim szerint. Fentebb már említettem, hogy több outfit és több körmös bejegyzést is szeretnék. Igyekszem a blogolásban, az írásban és fotózásban is fejlődni 2015-ben. 

Facebook-on írtam már nektek, hogy kétségeim vannak a videózással kapcsolatban, nem tudom, hogy folytassam-e, van-e értelme folytatni. Nagyon sok dolgot tanultam a videózás kapcsán (erről majd szeretnék is írni valamikor) és szeretem csinálni, örülök, hogy annyi embert megismertem általa, de most egy rosszabb időszakom volt, nem az életemben, hanem csupán a videózás terén. Nem volt sok kedvem hozzá, és így, hogy alig kaptam visszajelzést, azok egy része pedig olyan, amit nem tudok hová tenni, mert nem a videóhoz kapcsolódik, csak ahhoz, hogy hogyan beszélek, milyen a hangom, hány éves vagyok és társaik, amik nem bántások, legalábbis én nem veszem annak őket, csak nincs sok közük a videó tartalmához (és amúgy is ilyen a hangom lépjünk már túl rajta), akkor elgondolkozok, hogy van-e értelme a videóimnak, segít-e egyáltalán bárkinek, elindít-e bárkiben bármit. Tudom, hogy van akiknek igen, csak sajnos mostanában kevés ezzel kapcsolatos visszajelzés jött, és tudom, hogy nem várhatom el, hogy mindenki kommenteljen, de higgyétek el, ha egy kicsit azért több visszajelzésre számítasz, mert sokat dolgoztál a videóval, akkor azért rosszul esik. Tudom azt is, hogy ez lehet a videók hibája is, az én hibám, ezért is jutottam oda, amit mindjárt kifejtek. Hogy egy kis pozitív dolgot is mondjak most már, iszonyatosan örültem, amikor láttam, hogy jó néhányan elkészítettétek a forrócsokis hóembert, annyira jó volt nézegetni a képeket! Köszönöm! Noha a bejegyzés írása előtt még nem gondoltam, hogy ide leírom miért is nem volt mostanság videó, csak úgy kattogott a billentyű, ahogy elértem a youtube részhez, de most már ideje a tervekről írni. Arra jutottam hosszas gondolkozás, mérlegelés után, hogy folytatom a videózást, de ahogy már említettem igyekszem sokat változtatni. Kevesebb, de minőségibb videók lesznek. Szeretnék több olyat, amiben nem csak beszélek, beszélek, beszélek 20 percen keresztül a kamera előtt ülve. Hogy milyen gyakran lesz videó nem tudom, egy hónapban hármat igyekszem majd összehozni, nyáron, meg amíg a vizsgaidőszak tart valószínűleg több lesz, de a sűrű egyetemmel és munkával teli időszakokban nem merek többet ígérni háromnál. A kamerám (fényképezőm) már gyönyörű minőségben veszi fel a videót, ideje a tartalom minőségén is javítani. Remélem sikerrel járok és tartalmasabb, hasznosabb és élvezetesebb videókat fogok tudni csinálni, amiket szeretni fogtok. Ötletem, mint a tenger - egyelőre  azonban egyet sem árulok el - csak legyen is időm rá.

Így végszóul köszönök mindent, amit 2014-ben kaptam tőletek és remélem 2015-ben is velem tartotok! 

Boldog új évet kívánok Nektek!


8 megjegyzés

  1. Nagyon sok boldog újévet :) És a videózással kapcsolatban csak bátorítani tudlak :) Ha kevesebb is lesz, nem baj, csak legyen :)

    VálaszTörlés
  2. Boldog Új Évet! Örülök hogy nem hagyod abba a videózást :)

    VálaszTörlés
  3. Boldog újévet neked is! ♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  4. Boldog Új Évet Nóri <3 hirtelen megállt bennem az ütö amikor olvastam hogy gondolkodtál hogy abba hagyod a videózást ...imádom nézni a videóid ..kikapcsolódás számomra és nagyon sok olyan dolgot is megtudtam amit eddig nem... Csak így tovább
    Pusszi Réka 😘

    VálaszTörlés
  5. Még szép, hogy veled tartunk! Neked is nagyon boldog új évet és sok sikert (és örömöt) az ötleteid megvalósításához! :*

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen Lányok!

    VálaszTörlés
  7. Szia Nóri! Szerintem nagyon ügyesen csinálod a videókat és nagyon örülök, hogy nem hagyod abba :) Már alig várom az legújabbat!

    VálaszTörlés