Üzemeltető: Blogger.

Blog Karácsony 2014


Tavaly Iluss (fiatalosblog) elindította  a Blog Karácsony nevű aranyos kezdeményezést, amiben bloggerek "húzzák ki", majd ajándékozzák meg egymást. Csak úgy mint tavaly, idén is jelentkeztem. November 21-én megtudtuk kinek ki lesz a párja, most pedig elérkezett az idő, hogy leleplezzük ki mit kapott! 

Az én párom, akit megajándékoztam, Emese lett, a testverkodex blog egyik bloggerinája. Miután felvettem vele a kapcsolatot, kaptam egy kis segítséget, hogy mi mentén induljak el, miket szeret. Aztán izgalommal, ötletekkel teli mentem el vásárolni, összeállítani a csomagját. Kaptam már ugyan visszajelzést a csomagról, de kíváncsian várom a bejegyzését. Nézzetek be hozzá ti is!

És akkor el is érkeztünk az én "Jézuskámhoz", aki a sorsolás során nem más lett, mint Ingrid, a fckyeahprettynails bloggerinája. Ha körmös inspirációra vágytok, mindenképp nézegessétek a blogját, sok szép manit lehet ellesni tőle! Remélem, ahogyan kértem tőle, egy kis ügyességet ezen a téren belecsempészett a csomagomba. ;) Abban a szerencsés helyzetben voltunk, hogy a csomagot személyesen kaphattam meg, ugyanis itt lakik pár utcányira. Beültünk tehát a közelben lévő kávézóba/cukrászdába, hogy forrócsoki, süti és beszélgetés mellett átadja a csomagot.

Lássuk mik voltak a csomagban!


Az egyetlen, amit írtam Ingridnek, hogyha lehet akkor legyen valami körmös dolog a csomagban. Gondolom nem nehéz feladat neki találni valami szép körömlakkot! Három csodás lakkot is kaptam tőle, amik ráadásul tökéletesek télre. Mindhárom lakk a Lovely Snow Dust kollekciójából van, emlékszem mennyire üldözte őket mindenki, amikor ez a limitált kiadás az üzletekben volt, én sikeresen lemaradtam róluk, viszont köszönhetően Ingridnek, most már megvan mind a három. Még nem volt alkalmam kipróbálni őket, de közel az ünnephez majd biztos láthattok, ha nem is minddel, de valamelyikkel egy karácsonyi manit. 


Aztán kaptam még egy irtó aranyos csomagolású és kellemes rebarbara és zabaione illatú kézkrémet. Ha nem tudjátok mi az a zabaione semmi gond, én sem tudtam, de mindig tanulunk valamit. A zabaione, más nevén zabaglione vagy zabayon (leírni is nehéz őket)  egy olasz karácsonyi desszert, ami tojássárgájából, cukorból és borból készül, amolyan borhab- /borkrémféle. Nincs kifejezetten szokványos karácsony illata az én orrom számára, de valami benne mégis egy kicsit emlékeztet az ünnepre. Kaptam még sok apró epres Milka csokit - amiket csodával határos módon még nem ettem meg, nem is ismerek magamra -  és egy végtelent formázó karkötőt. Ingrid említette, mikor megkaptam a csomagot, hogy az előző outfit bejegyzésben látott holdas karkötő volt az ötletadó. Nekem nagyon tetszik, úgy vettem észre magamon, hogy amennyire szeretem a feltűnő statement nyakláncokat, annyira szeretem ezek ellentétét a karkötőimben. 

Ezeket kaptam tehát, minden nagyon tetszik, Ingrid kitett magáért. Nagyon szépen köszönöm Neki, örülök, hogy személyesen is megismertem és remélem összefutunk még! Valószínűleg nem jött volna ez létre, és meg se tudtuk volna, hogy egymás közelében lakunk a Blog Karácsony nélkül. Örülök, hogy idén is részt vettem benne, izgalmas volt a csomagot kibontani, illetve összeállítani, előtte nyomozgatni kicsit Emese után, illetve én közben is folyton csekkoltam a blogját, hogy nehogy olyat vegyek, ami megvan neki. Szóval így a bejegyzés végén köszönöm Ilussnak, hogy ismét megszervezte a Blog Karácsonyt! Remélem jövőre is lesz és részt tudok venni!




13 megjegyzés

  1. Mennyi szépség! *.* Az a karkötő csodás! :)

    VálaszTörlés
  2. Istenem azok a lakkok *-* A fehéret meg az ezüstöt égre-földre kerestem, amikor még lehetett kapni és nem sikerült lecsapnom rájuk :( Szerencsés vagy, hogy Ingrid ennyire szemfüles volt :P

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó dolgokat kaptál, az arany színű lakkot tavaly rengeteg ideig üldöztem, de már sehol sem volt, mázlista vagy :( :D

    VálaszTörlés
  4. Amikor bejöttek ezek a lakkok, égen földön kerestem őket, ám mindenhol azt mondták már, hogy sajnos elfogyott. Vitték, mint amit ingyen adnak :D Nagyon szép dolgokat kaptál, isteni csomag! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Lovely helyében én ki is jöttem volna velük idén is, amennyire fogytak tavaly :D

      Törlés
  5. Nagyon jó csomagot kaptál. :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon bejön a csomag, és a fényképek is csodásak <3

    VálaszTörlés
  7. De gyönyörűek a körömlakkok *.*

    VálaszTörlés
  8. Annyira Nóris ez a csomag! :)

    VálaszTörlés