Üzemeltető: Blogger.

Őszi smink



Az egyik dolog, amit nagyon szeretek az őszben azok a csodás őszi színekben pompázó sminkek, hogy ilyenkor az erősebb szemsminkek és a mélyebb színű ajkak is beleférnek. Még szeptember elején készítettem el ezt a sminket, videóra is vettem, amit azóta is nagyon kedvelek és gyakran készítek.

Az arcomra, hogy a sminkem tartósabb legyen és a bőröm egyenletesebb az Avon Magix Face Perfector-t kentem, felé pedig a Garnier olajmentes BB krémet light árnyalatban, ami a kedvenc arcra való termékem volt a melegebb őszi napokon. Pirosítóként szintén egy Avon terméket választottam, a Luxe vonal csillámló púderét, Rose Aurora árnyalatban.


A szemeim nagyon egyszerűek, a szempillatövekhez egy közepesen vastag vonalban és a belső szemzugba az egyik kedvenc őszi palettám, a Sleek Vintage Romance paletta Pretty in Paris árnyalata került, ami egy csillámló szürkés fehéres árnyalat, a szemhéjam további részére és az alsó szempillatövekhez egy matt világosbarna az Essence how to make brows Wow kit-ből, és végül a Rimmel Scandaleyes vízálló fekete szemceruzájával húztam ki a szemem. Természetesen a szempillaspirálról sem feledkeztem el, a Max Factor 2000 Calorie Dramatic Volume spirál most a legnagyobb kedvencem.

Az ajkaimra, hogy megfelelően hidratáltak legyenek, egy Maybelline Baby Lips-et tettem és fennhagytam, amíg el nem készítettem a szemsminkem. Miután leitattam a felesleges ajakbalzsamot, a Miss Sporty Instant Colour & Shine ajakfényt kentem az ajkaimra Plum twist árnyalatban, egy kis világos szemhéjpúdert ütögettem az ajkaimra és egy kis szájfényt kentem fel, hogy optikailag dúsabbnak tűnjenek.



Milyen sminket viseltek ősszel szívesen?


Nincsenek megjegyzések