Üzemeltető: Blogger.

Glamour-napi kívánságlista


Mivel májusban sokkal hatékonyabb és céltudatosabb volt a vásárlás, ezért gondoltam most is készítek, összeszedem azokat a termékeket, amikre szükségem van vagy szeretnék és most megérik. Gondoltam nektek is megmutatok, hátha valakinek megtetszik valami és ő is le tud rá csapni a Glamour-napokon. A lista összeállítását most azzal kezdtem, hogy meghatároztam miket szeretnék, majd szétnéztem, hogy melyik márka mit kínál. Télre alapozót, korrektorokat, egy jobban fedőt pattanásokra és egy folyékony állagút szem alá, nude rúzst, pirosítót szeretnék beszerezni, illetve még pár szépséges ajakra valót, mint például a Max Factor Color Elixir szájfényei közül egyet. 

A lista több darabja ilyen vagy-vagy, például 3-4 nude rúzst azért egyszerre most nem veszek, hogy végül melyik lesz a befutó, valószínűleg majd csak ott a boltban döntöm el.



Catrice Camouflage korrektor - 20% Müller
Eucerin DermoPurifyer Fedő Stift -20% Eucerin



L'oreal Paris Collection Privée Color Riche Lipsticks J Lo’s Nude / Eva's Nude - 50% DM / Müller


Rimmel Lasting Finish 240 undressed - 50% Rimmel + Müller
Rimmel Kate Moss Matt Ajakrúzs 105 - 50% Rimmel + Müller
Rimmel Pirosítók - 50% Rimmel + Müller



Maybelline Color Sensational Vivid rúzs Hot Plum / Vivid Rose -50% Maybelline


Bourjois Healthy Mix Korrektor -20% Müller
Astor Pure Color Perfect Blush Arcpirosító - 50% Astor


Max Factor CC krém -50% Max Factor
Max Factor Colour Elixir Gloss Enchanting Coral - 50% Max Factor


Ti készítettetek listát? Miket szeretnétek feltétlen beszerezni?





3 megjegyzés

  1. Olyan Astor pirosítót ne vegyél. Én vettem régebben egyet akciósan, elég gyenge..alig látszódik felkenve és nagyon hamar el is tűnik az arcbőrről :(
    Én most inkább pulcsikat szeretnék beszerezni,nadrágot, esetleg egy virágmintás őszi ruhát :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a tippet, inkább akkor egy Rimmel pirosítót szereztem be.
      Pulcsik, és valami ősziesebb virágmintás ruha nekem is kívánságlistás, illetve a C&A-ban nadrágot is kinéztem :)

      Törlés
  2. Én is hasonlóan tettem, és már előre felkészültem az eseményre. Ez alkalommal főként a haj-és szépségápolási termékeket helyeztem előtérbe, mert hát az 50%-os kedvezményt biztosító kuponokat nem hagyhattam elveszni. ;) Ezek a pirosítók az én kívánságlistámon is szerepeltek, és elcsábultam, mindkét márkából beszereztem egyet-egyet. Remélem az én bőrömön tartósabb lesz...majd egy teszt keretein belül megírom a tapasztalataimat. :)

    VálaszTörlés