Üzemeltető: Blogger.

NOTD - Lovely Gloss like gel Nr 345


Ma egy nagyon varázslatos lakkot mutatok nektek, ez a lakk pedig nem más, mint a Lovely Gloss like gel lakkjai közül a Nr 345-ös igazán érdekes árnyalat, amit a beauty swap során kaptam Nóritól. Magamtól szerintem nem találtam volna rá, pedig mennyire csodás! Ezért is jók ezek a beauty swap-ek.

Varázslatos, ezt a szót használtam rá, mert mikor felkentem valamiért a Harry Potter jutott eszembe róla. A varázslatosságát adja a duokróm finishe, ami igazából nem is "duo", mert minimum három színben pompázik, de erre ha jól tudom nincs más elnevezés. A három szín nem más, mint a zöld, a lila és a szürke. A fotóimon legjobban a lila oldalát mutatta meg, de néhol látszódik a másik két árnyalat is, persze ennél jobban előjönnek élőben, ha épp úgy éri őket a fény.


A Lovely lakkokat még mindig imádom, mert az ecsetük kézre esik és könnyű a felvitel, viszonylag gyorsan száradnak és tartósak, ez is csak úgy, mint az eddigi lakkjaim olyan 3-4 napot bírt ki szépen a körmeimen alap és fedőlakk nélkül. A színéről külön nem is áradoznék, mert a képek magukért beszélnek.






Hogy tetszik? Van duokróm lakkotok?


6 megjegyzés

  1. Két lakk típus van, amit ki nem állok, egyik a gyöngyház fényű , másik pedig a duokróm lakkok :D Borzalmasan néznek ki, ne haragudj, de most nekem ez emiatt nem is tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Tényleg különleges ez a lakk, mondjuk azt hiszem ezek nem az én színeim. Persze élőben biztos, hogy mást mutat, még az is lehet, hogy ha kipróbálnám, tetszene. Most én is beszereztem néhány új körömlakkot (Rimmelt és Sally Hansent - ez utóbbira nagyon kíváncsi vagyok), ezeket szeretném tesztelni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Rimmel lakkokat imádom, a Sally Hansen-re pedig én is kíváncsi vagyok! :)

      Törlés
    2. Azt kell, hogy mondjam, hogy engem meggyőzött a Sally Hansen (legalábbis ami az első benyomást illeti). :) Ha esetleg érdekel, készítettem róla egy bejegyzést. Remélem a későbbiekben sem lesz csalódás ez a lakk. :)

      Törlés
    3. Megnézem, mert kíváncsi vagyok rá! :)

      Törlés