Üzemeltető: Blogger.

Maybelline Baby Lips - Cherry me



Rengeteg külföldi bloggernél és youtubernél találkoztam már a Maybelline Baby lips-ekkel, de mikor behozták Magyarországra nem igazán hozott lázba. Talán mert tele vagyok alig használt ajakápolókkal. Aztán amikor a Maybelline Color Whisper rúzsok után olvastam az iparfümériás rendeléskor, belebotlottam ismét és egyre jobban felkeltette az érdeklődésem. Utána is kérdeztem Andinál (eyelinerandsmileandi/andicreative), akinél a németországi haul videójában láttam, hogy beszerzett egyet, a már meglévője mellé. Úgy voltam vele, ha majd olyan oldalról rendelek, ahol kapható vagy a Müllerben az ajakápolók felé járok, lehet kipróbálom. Ééés hát a drága Andi meglepett egyel! Vicces, hogy pont mostanában kezdte el felkelteni a figyelmem, amikor ő hozta nekem ajándékba Németországból. Na de a sztorizgatás után térjünk is most már rá, milyen a termék.


A Maybelline Baby lips-ekből már 4 változat van:  Baby Lips, Baby lips Electro lip balm, Baby lips Dr. Rescue, Baby lips Crystal, mindegyikből több 6 árnyalat.  Nálunk egyelőre (tudomásom szerint) csak a legelső változat kapható a Müller drogériákban, de nem mind a 6 színben.


A csomagolása olyan, mint a tekerős ajakápolóknak. A csomagolás színei minden árnyalatnál különböznek. Az enyém a Cherry me árnyalat, ami narancs rózsaszín felirattal, igazán figyelemfelkeltő, talán a táskámban is könnyebben találom majd a színe miatt, bár úgyis mindig az van legalul, amit keresünk.

Az illata cseresznyés, de inkább a mű fajtából, nagyon hasonlít a cseresznyés üdítőkre, én nem igazán kedvelem, de szerencsére csak akkor szoktam érezni miközben felkenem, felkenés után már nem. Az állaga meglepően kemény, de csak mert régen volt Labello-m és a mostani ajakápolóim vagy folyékonyak vagy sokkal olvadékonyabbak. Minden esetre az ajkakon már könnyen siklik és nem zavaró a szilárdabb állaga.


A Baby Lips-ek közül ez az egyik legjobban pigmentált árnyalat. Halvány pirosas, sötétebb rózsaszínes színe van, ami már egy rétegben is látszik az ajkakon. Többszöri áthúzással kicsit építhető, de erős pigmentációt ne várjunk. A lenti képen is több áthúzással láthatjátok, az ajkainkon nem is teljesen ezt a színt adja, hogy milyet az az ajkunk színétől függ. Az én ajkaim elég pigmentáltak, és alapból eléggé pirosasak, így inkább pirosasnak tűnik felkenve, mint rózsaszínnek, illetve pont amiatt, hogy alapból sötétebbek az ajkaim természetesen mutat, de el tudom képzelni, hogy van akinek nem mutat majd annyira természetesen.

Mikor felkenem, egyből puhábbnak érzem az ajkaim. A hidratáló hatásával is meg vagyok elégedve, nem tökéletes, olyan közepesnek mondanám. Ha kiszáradnának az ajkaim, tuti nem ezt venném elő, viszont mindennapi hidratálónak jónak tűnik és segít megelőzni a bajt. Arra, hogy a hidegebb, szeles időben mennyire lesz elég kíváncsi vagyok.


Összességében meg vagyok elégedve vele, mindennapos hidratálónak jó, de nem SOS helyzetekre. A szép színe, amit ad pedig remekül feldobja egy kicsit az ajkaink azokon a napokon is, amikor nem viselünk rúzst és talán ez az erőssége, ami miatt őt venném meg és nem egy más közepesen hidratáló ajakápolót. Lehet majd beszerzek még egy áryalatot, a Pink Punch szépnek tűnik, illetve ha olyan oldalról rendelek majd, ahol a többi változata is kapható, lehet azok közül szerzek be egyet.


Ti próbáltátok már a Baby lips-eket? Szeretitek a színezett ajakápolókat?


Nincsenek megjegyzések