Üzemeltető: Blogger.

Essence Longlasting matt rúzsok - 14 Adorable matt! 15 Oh so matt! 18 Matt wanted!


Múlthét közepe, vége felé kikerült az Essence új szortimentje a Müllerekbe és gondoltam megnézem közelről az újdonságokat. Három terméket néztem ki előre, róluk bejegyzést is írtam (itt), egy spirált, amit végül otthagytam egyelőre, mert van 3-4 spirálom, amit még el kéne használni, a krémes highlightereket és pirosítókat, amik teszter alapján meg is tetszettek, végül úgy voltam vele majd később, és most csak a három matt rúzst hozom el.

Ha emlékeim nem csalnak akkor még az Essence-nél nem találkozhattunk matt rúzsokkal, sem az állandó termékek közt, sem trendkiadásban, így a márkának is újdonság volt valamilyen szinten ez a termék. A jelenlegi szortimentfrissítéssel három matt árnyalat jött be, remélem a későbbiekben lesz még több is. A három rúzs név szerint a 14-es Adorable Matt!, ami egy csodálatos vörös árnyalat, a 15-ös Oh so Matt!, ami egy világos barnás nude és a bordós 18-as Matt Wanted!.




Mindhárom árnyalat jól pigmentált, a két vöröses árnyalatnál azt hiszem ez alap, de a nude is szépen fed már egy rétegben is. Az állaguk nem annyira krémes, de ez ugye a matt formulának köszönhető, mégis könnyű őket felkenni. Szerintem a legjobb, ha Az Adorable Matt! és a Matt Wanted! árnyalatokat azért egy kicsit időigényes szebben felvinni. Hasznos lehet esetleg alájuk ajakkontúr ceruza, így nemcsak meghosszabbítjuk a tartósságuk, hanem tökéletesebben is tudjuk felvinni őket az ajkainkra.

Tartósság szempontjából szintén különbözik a két sötétebb és élénkebb árnyalat a világostól. A világos árnyalat nem bírja az evést, az ivást még valamennyire igen, de jobb újrakenni inkább mindig miután ettünk, ittunk. A tartóssága alapból sem annyira jó olyan 2-3 órát bír ki szépen, ami nem olyan jó, de megbocsáthatom neki, mert az árnyalat, finish nagyon tetszik, illik is hozzám és tükör nélkül gyorsan újra lehet kenni. A másik két árnyalat ezzel szemben nagyon tartós, sokkal tartósabbak, mint az eddigi Essence Longlasting rúzsok, igaz, azok közül csak világosabb árnyalataim vannak. Egész napos viselés során csak egyszer-kétszer kentem újra, az evést, ivást is nagyon szépen bírják.

Mivel matt/fél matt rúzsokról van szó, ezért érdemes hidratált ajkakra felvinni őket, mert a matt finishű rúzsok mindig kiemelik a száraz ajkakat, ugyanakkor túlzott aláhidratálás nem kell nekik, a matt formula ellenére sem érzem őket szárító hatásúnak, egész napos viseléskor sem. Egy picit nehezebb érzetet keltenek ugyan az ajkakon elsőre, és érződik, hogy van valami az ajkunkon, de én például miután hozzászoktam, már nem is éreztem nehéznek a formulát.


Személy szerint mindhárom árnyalat nagyon tetszik. A 15 Oh so matt! az első világos barnás árnyalatú nude rúzsom, mert valahogyan mindig tartottam az ilyen nude rúzsoktól, de végül is örülök, hogy megvettem, mert tetszik magamon, csak még picit szoknom kell. Sötétebb szemhangsúlyos, füstös sminkekkel remekül fog mutatni. A 18 Matt wanted! egy gyönyörű mély bordó, talán egy minimális barnás beütéssel (tényleg nem sok a barna benne, van egy igazán barnás árnyalatú vörös Astor rúzsom, mellé kenve nem is nagyon tűnik barnásnak), igazi őszies árnyalat. És végül elérkeztünk a 14 Adorable matt! árnyalathoz, ami jelenleg A TÖKÉLETES VÖRÖS rúzsom, éjjel-nappal csak ezt akarom viselni, pedig az utóbbi időben leszoktam a vörös rúzsokról, de valahogy annyira szépen felélénkíteni, ragyogóvá varázsolja és kiemeli az arcom, hogy mikor reggel a tükörbe nézek érzem még hiányzik valami és miután felkenem, mintha más nézne vissza a tükörből. Tónusát tekintve én valahogy a kékes hideg és narancsos meleg közé tenném, talán kicsit közelebb a meleg irányba, de nem az a nagyon meleg árnyalat.



Engem teljesen levettek ezek a matt rúzsok a lábamról, legfőképp a 14 Adorable matt!. A két sötétebb árnyalatban már sikerült kiküszöbölni, az Essence rúzsok nagy hibáját, hogy kevésbe tartósak az ajkakon. Jó lenne, ha esetleg ez majd a további rúzsokra is jellemző lenne! Remélem még sok matt árnyalat érkezik majd a későbbiekben, mert nekem nagyon bejön ez a vonal és a matt most úgyis divatban van!

Nektek hogy tetszenek?


2 megjegyzés

  1. A nude színt lehet én is beszerzem. :3 A pirosak is szépek, csak nekem nem állnak jól. :( :D

    VálaszTörlés