Üzemeltető: Blogger.

Yves Rocher SPF 50+ Hidratáló naptej és napozás utáni regeneráló testápoló


A nyaraláson teszteltem az Yves Rocher újdonságait, az 50 faktoros hidratáló naptejet és a napozás utáni regeneráló testápolót. Mivel a legtöbb napon a tengerparton voltunk, a nap pedig egy-két órán kívül hét ágra sütött, így ezalatt az egy hét alatt is egész jól sikerült kiismernem a termékeket. Kis érdekesség, hogy a bejegyzés képei az ottani egyik tengerparton készültek. Hozzá tudnék szokni, hogy ilyen helyszíneken fotózzak mindig.

Mindkettő 150 ml-es kiszerelésű. A naptejet így majdnem teljesen elhasználtuk ketten, ha a másik naptejünk, ami nagyjából negyedig volt már csak a flakonjában, nem visszük el, akkor valószínűleg pont elfogyott volna nyolcadik napra. Fontos, hogy 3-4 óránként mindenképp kenjünk újra a naptejet, ha kinn vagyunk a tűző napon! A testápolóból még a fele nagyjából megmaradt, úgy, hogy azt is használtuk minden nap, persze azt nem pár óránként újrakenegetve. Örültem, hogy egy kettő az egyben terméket teszek be a bőröndbe ezzel helyet spórolva, hiszen hidratálja és nyugtatja is a bőrt. A flakonok egyébként környezetbarátak, 25%-ban újrahasznosított műanyagot tartalmaznak - plusz pont!


Azt kell, hogy mondjam mindkét termékkel maradéktalanul elégedett vagyok. Amit a naptejben kifejezetten szeretek, hogy a legtöbb SPF 50+-os naptejnél folyékonyabb az állaga, így nagyon könnyű eloszlatni a bőrön. Nagyon gyorsan be is ivódik, de mindenképp kenjük már be magunk 20-30 perccel azelőtt, hogy a napra mennénk, hogy a  fényvédő anyagok kifejtsék hatásuk a bőrünkben! Kémiai fényvédőről van szó, tehát a bőrünkbe felszívódva fejti ki a védőhatását, és így vízálló. Szárító alcohol denatot, parabéneket, színezékeket, nano összetevőket nem tartalmaz. Arcra is kipróbáltam párszor, ott egy picit a kombinált bőröm zsírosította, ezért inkább a kifejezetten arcra való Bioderma fényvédős krémem használgattam többségében.

A két termék használatával a nap és a sós víz erős szárító hatása ellenére nem száradt ki a bőröm, egyedül a kezeimnek kellett extra hidratálás. A testápoló is gyorsan, pillanatok alatt beszívódik, egy szintén nagyon folyékony, könnyű krémről van szó, így nem kelt zsíros, nehéz hatást a bőrön. Egyik nap egy kissé lepirultak a vállaim és az alkarom, mert nem voltam elég figyelmes és nem kentem elégszer magam, de másnap reggelre már teljesen barnasággá alakult a pirosság. Szerintem ennek a testápolónak van nagyban köze hozzá, hogy ilyen gyorsan elmúlt a pirosság.


Milyen naptejet használtok idén? Szoktatok napozás utáni termékeket használni?

Nincsenek megjegyzések