Üzemeltető: Blogger.

#14 INSTAMIX - Január


Régen volt már Instagram összefoglaló a blogon, még tavaly áprilisban. Gondoltam visszahozom, és igyekszem majd havonta összegyűjteni a képeim az Instagram-ról, mellette pedig mesélek egy kicsit a hónapomról. A bejegyzés végén egy kis statisztikát készítek ezentúl, mert szeretem látni a növekedést.

#snow
Bármennyire is várom már a tavaszt és a nyarat nagyon élveztem egy kis hóesést, és hogy fehér lett minden. Vasárnap délelőtt sétáltunk is egyet a környéken.. A közeli parkban felfedeztem egy odút benne két szem dióval, majd megláttuk a mókust is, ahogy éppen a madáretetőben majszolt. 

 



#fruits
Igyekszünk mindig tartani itthon valami gyümölcsöt, egyrészt mert egészséges, másrészt jó nasi. A déli gyümölcsöket kifejezetten szeretem, a banán, mandarin, narancs mellett a hónapban az ananász és a kivi volt a kedvencünk.

 



#girlcorner #xmascard #lushrelax
A videókban már láthattátok, hogy egy picit rendeztünk a szoba elrendezésén. Az ágy mellé került az Ikeás fehér komódunk, ami így éjjeliszekrényként is szolgál, ezért került ide a kézkrémem, testvajam, az aktuálisan használt körömlakkjaim, mindenféle csajos dolgom, sminktárolóm.

Marcsi nagyon figyelmes volt, karácsonyra a saját maga által készített üdvözlőlapot küldött. Érdemes hozzá benézni, annyira szuper és ötletes DIY-okat készít. Az Ünnepi dekor csatornát és a Csirkenők blogot vezeti.

Januárban kipróbáltam az első Lush habfürdőm. A Humbug csodásan beszínezte a vizet, óriás habokat csinált és kellemes illatot árasztott. A másik fele még várakozik, lehet este el is használom.

 
 

#makeup
A 8db-os ecsetszettet láthattátok a blogon, az első kép ahhoz a bejegyzéshez készült. Szintén olvashattatok a Miss Sporty újdonságairól, illetve a kedvenc vörös rúzsaimról. A negyedik kép az egyik sminkelés során készült, talán a sminket be is fotóztam hozzá és lehet, hogy majd a blogon látható lesz.

 
 


 #instanails
Mivel nagyon szeretek körmöt festeni, így szinte minden hétre jut egy ilyen bejegyzés. A hónapban kipróbáltam egy otthoni géllakk szettet a SensatioNail-től, a Manikűrvadászra egy ünnepi manikűrt készítettem, és kipróbáltam életem első körömmatricáit (Audrey, Tribal pattern) is. 

 
 

#coffeeaddict #tbslover
Kávé, kávé, kávé... általában az íze miatt iszom, de néha azért jól jön az élénkítő hatása is, főleg mivel egy nagy vizsgám volt a hónapban. Barátnős csevejekhez is tökéletes. A kedvenc bögrém ki nem találnátok melyik, ugye?

A The Body Shopból is megvan a második kedvenc termékem is, a testvaj személyében. Az új rózsás illatúra esett a választásom, a héten vagy a jövőhéten olvashattok majd róla.

 
 

#OOTD

 

#selfies

 
 

Hónap számai
Követők száma: 4083
Követett: 453
Megosztott képek összesen: 557
Megosztott képek a hónapban: 21
Leggyakrabban használt filter: Gingham
Legkedveltebb kép: 427 



Nincsenek megjegyzések