Üzemeltető: Blogger.

Haul - Pull&Bear, H&M, Mango, New Yorker...


Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én legjobban akkor szeretek vásárolni, ha túlvagyok egy izgulós, stresszes napon vagy időszakon, ilyenkor a vásárlás teljesen kikapcsol és regenerál, valamiért szinte mindig ilyenkor találom meg a legjobb ruhadarabokat, a kedvenc ruhadarabjaim a ruhatáramból. A vizsgák után nagyon rám fért egy kis vásárlás, ráadásul leárazások is vannak, így mikor ha nem most lehet remek áron kifogni ruhadarabokat. 



A videóban a ruhadarabokat, illetve az ékszereket felvéve is láthatjátok.

Az ebay-ről is kb. 1 hét után megérkezett a telefontok, amit rendeltem, így végre a telefonom nem "pucér". Nekem nagyon tetszik, szerintem igazán csajos és a minősége is jónak tűnik. Mint múltkor most is az eladót linkelem be, így ha a linkre kattintotok, akkor az ő termékei között tudtuk keresni. 


Vásároltam két drogériás terméket is, egy Rimmel lakkot - 622 Oh Boy You're So Fine - a Rossmann-ban (pont akciós volt), amin a szemem kifejezetten azután akadt meg, hogy egy ugyanilyen színű pulcsit vettem, és egy Katy Perry Royal Revolution szettet a DM-ben verhetetlen 2990 Ft-os áron, egy parfümöt, testápolót és tusfürdőt tartalmaz. 

A Tezenisben két ugyanolyan harisnyát vettem darabját 990 Ft-ért, számomra ezek tökéletesek, nehezen lyukadnak ki, így sokáig hordhatóak. Az előző bejegyzésben említettem, hogy szeretnék midi ring-eket venni, a C&A-ban két akciós Six midi ring szettbe botlottam, darabja 550 Ft-ba került. A képeken nem igazán látszanak, a videóban megmutatom őket felvéve, de majd outfit bejegyzésben is találkozhattok velük hamarosan. Még nagyon sok szép ékszert láttam, szerintem érdemes szétnézni.


A H&M-ben egy tavaszi kollekciós lila oversized pulcsiba szerettem bele, egyszerűen tökéletes, meleg, kényelmes és csodálatos a színe. Egy állandóan kapható jeggings-t is vettem itt. A sötét jeggings-eim más eléggé kopnak, annyit hordom őket, úgyhogy ideje őket lecserélni. Két kardigánnal is beújítottam a Pull & Bear-ből, egy egyszerű feketével, ami alapdarab a szerkényünkben, és egy mustársárga darabbal, ami ugyan nem az én méretem, de így nagyon laza kényelmes viselet. Egy ruhára is vadásztam, konkrét elképzelésem nem volt milyenre, de szerettem volna egyet. A Mango-ban találtam meg azt, ami a legjobban tetszett, ráadásul szuper áron. Nem kifejezetten egy téli ruha, de vastag holmikkal már most is hordható, tavasszal és nyáron pedig biztosan az egyik kedvencem lesz a lengesége miatt. 

H&M pulcsi - 5990 Ft

New Yorker szaggatott farmer - 6-7000 Ft
H&M jeggings - 3990 Ft

Pull & Bear kardigánok - darabja 1995 Ft

Mango ruha - 2999 Ft

Ti vettetek valamit a leárazásokon vagy terveztek még szétnézni?

Nincsenek megjegyzések