Üzemeltető: Blogger.

Részletek a szobámból


Ha bármikor is szóba kerül, hogy milyen videó(ka)t látnátok szívesen, minimum 5 ember mindig írja, hogy room tour-t, és ezen kívül is gyakran kapok ilyen kérést, én pedig még mindig ugyanúgy érzek ezzel kapcsolatban, hogy túl személyes és nem szívesen mutogatnám a szobám, mert egyrészt nem egyedül lakom benne, mármint a pestiben, a vidéki pedig mióta felköltöztem és csak hétvégente járok haza, félig üres, másrészt nincs sok olyan különleges dolog benne, nincsenek nagyon olyan sok DIY dolgok, amiket meg tudnék mutatni és ti esetleg ötletet meríthetnétek belőle. Most azonban mégis egy pici betekintést engedek a szobám három részébe, mert tegnap játszadoztam kicsit az új gépemmel és úgy gondoltam, ha ennyit mutatok az nekem még nem túl sok.


A képeken a sminktároló polcocskám tetejét láthatjátok, amikor épp rend van rajta. Jobb oldalt egy kis tartóban 12 db rúzsom, ezek általában cserélődnek, vannak, amik érzelmi kötődés miatt mindig helyet kapnak, mások használat szerint cserélődnek. Aztán mellette egy üveg pohárban - ami eredetileg egy gyertyás pohár volt, de miután elfogyott a gyertya, kitisztítottam - a szinte napi jelleggel használt sminktermékeim, mint például a jelenleg legtöbbet használt szempillaspiráljaim, és a nude és fekete szemceruzáim, aztán pár rúzsceruza, néhány szemre és arcra való ecset kapott helyet. Az ecseteket nem a legjobb így tárolni a por miatt, de viszonylag gyakran vannak tisztítva, úgyhogy nem hiszem, hogy bármi gond lenne belőle. Mellette szintén rúzsok, 3 Essence és 3 Catrice rúzs kapott helyet, szintén egy volt gyertyás üvegben és az Avon csillámló púdere, amiért én pirosítóként gyakran nyúlok. Végül pedig a Rimmel Nail Rescue körömerősítő lakk, amit minden körömfestés előtt felkenek - lassan már érkezik róla a teszt -  és az aktuálisan körmeimen lévő lakk. Ide szoktam még tenni egyébként pár kisebb ékszerem, mint most a nyakláncom, amiket gyakran hordok vagy direkt kikészítek, hogy reggelente készülődés közben csak fel kelljen innen kapni és már mehetek is, mert ha nem lennének elöl, akkor hajlamos lennék elfeledkezni a viselésükről és amilyen kevés időt hagyok magamnak reggelente készülődni, nem is lenne időm megkeresni őket a többi között. A sminktároló polcom további részeiről és sminkkollekciómról tervezek videót, de előbb össze kéne hoznom újra a sminktermékeim, mert egy részük most vidéken vakációzik.


Imádom a parafatáblákat, annyi mindent lehet rájuk feltenni, emlékeztető üzeneteket, emlékeket képek vagy képeslapok formájában, de például ékszertartóként is jól funkcionálnak. Én néhány kép, kedves emlék mellett a nyakláncaim egy részét tartom itt, ami nemcsak praktikus, de szobadíszként sem utolsó.



A harmadik kis részlet a szobámból pedig a parfümös polc, ami egyébként a polc egy olyan részén van kialakítva, amit nem ér sok napsugárzás, ami ugyanis nem tesz jót a parfümöknek. A képen nem látszik a parfümjeim közül csak három, a negyedik baloldali fekete pedig a barátomé, ugyanis így vegyesen vannak a parfümjeink. A parfümök mellett megbújik még a képen egy kis DIY emlék,  a Zakynthos-on gyűjtött kagylókat egy mini befőttes üvegbe tettem, ilyenből egyébként csináltam nagyobbat is és úgy tervezem, akárhányszor tengerparton járok majd emlékként mindig készítek az ott gyűjtött kagylókból egy hasonló kis díszt. Erről a DIY-ról videó készült, de annyit késtem a megvágásával, míg végül már nem volt aktuális, így nem raktam fel. Lehet majd jövő nyáron.



Ennyi képet hoztam volna most a szobámból, lehet lesznek még a későbbiekben ilyenek, ha úgy gondoljátok, hogy tetszett ez a kicsit személyesebb bejegyzés.

3 megjegyzés