Üzemeltető: Blogger.

50 random infó rólam

Sziasztok! Eredetileg nem mára terveztem ezt a videót, de aztán nap közben meggondoltam magam. Már a blog indulása előtt terveztem, hogy egyszer lesz egy ilyen bejegyzés, végül nemrég videó formájában készítettem el. Nem mondanám annyira randomnak, mert a furcsaságaim például már előre összeszedtem, ennyi dolog hirtelen eszembe sem jutna :D Remélem így kicsit jobban meg tudtok ismerni - ha szeretnétek persze.





Ha gondoljátok írjátok le pár furcsa szokásotok vagy az első 5 random infót, ami eszetekbe jut!
Puszi,
Nóra

8 megjegyzés

  1. Én is imádom a brokkolit, tegnap előtt brokkolikrémlevest csináltam, nagyon finom lett! :)
    Nagyon tetszett ez a videó, jó volt többet megtudni rólad! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na most hogy így írtad a jövőhéten nekem is csinálnom kell brokkolikrémlevest, mert megkívántam :D
      Örülök, hogy tetszett :))

      Törlés
    2. Majd tegyél bele egy icipici (de tényleg nagyon kicsi) curryt, nagyon különleges íze lesz tőle :)

      Törlés
  2. Istenem! :D Annyi közös van bennünk, hogy az kész. :D Pl én is a végére hagyom a legfinomabb részeket. ^^ Én is szeretem a fiúsabb dolgokat, a brokkolit is, én vanillia fagyit kérek mindig a 2 gombóc egyikeként, én is félek a sötétben, matek párti vagyok én is, vita része is pipa.... stb.:D
    Amúgy nagyon jól sikerült a videó. :D Nagyon tetszett. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg sok közös van bennünk. :)) Örülök, hogy tetszett, kicsit féltem felrakni :D

      Törlés
  3. Én is a Corvinusra járok. Enni én is nagyon imádok, csoki bármikor jöhet, és nekem is a Milka a kedvencem. Gyümölcsös vagyok én is. Én sem szeretem se a piszkét, se a sárgadinnyét (kivéve rágóban). Én is szeretem a brokkolit, a kelbimbóért én sem vagyok oda. Olasz kaják, SPRITE, gyümölcslevek <3 Még szép, hogy a legfinomabbat hagyom a végére. Fiúsabb dolgokért én is odavagyok :D Az elérzékenyülés nagymestere vagyok :P És a többi :P
    Nagyon tetszett a videó!! :)

    VálaszTörlés