Üzemeltető: Blogger.

Parfüm péntek V.: Chopard Wish


Már két éve megvan a Chopard Wish elnevezésű illata, de markánssága miatt csak eléggé limitált ideig, a téli hónapokban, de ott sem végig tudom hordani, főként a hidegebb napokon. Ez egyáltalán nem egy hétköznapi illat, legalábbis abban az értelemben nem, hogy nagyon különleges a parfümök között. A téli hidegben én hétköznapokon is szeretem ezt a különlegességet, de sokaknak már sok lehet, és inkább alkalmi illatként tekintenek rá. Mivel decemberben végig ezt viseltem, ezért be szerettem volna nektek mutatni, hátha valakinek még felhívom rá a figyelmét, és betudja szerezni télre.

A gyémánt alakú üvege szerintem nagyon elegáns, nincs túlcicomázva, de remekül mutat a polcon, illetve utal a parfüm különlegességére. A fém részén kidomborodik a parfüm és a márka felirata, a kupakon pedig egy C betű. Egy apró bosszantó dolog van a csomagoláson, a kupakon lévő kis fogó szerűség, ami nagyon könnyen lejön, így sokszor nem is rakom vissza, mert következő használatkor is úgyis lejön majd. Egy orientális-vaníliás illatról van szó, amely a kollekciómban a legtartósabb, még nap végén is szoktam érezni magamon. Egy fújás bőven elegendő, kettő már túl tolakodó lenne, én pedig nem szeretek illatfelhőt húzni magam után.



Nagyon nehéz magát az illatot körbeírni, ráadásul mindenki bőrén máshogy érvényesül. Teszek egy kísérletet, de ha tehetitek illatozzátok meg, illetve próbáljátok ki a bőrötökön milyen illattá alakul. Annyi illatjegye van mint 3 másik parfümnek összesen. még begépelni is sokáig tartott mind, a bejegyzés végén találjátok felsorolva mind. 

Az üvegből illatozva nagyon erős illat csap meg, az alapjegyek tömkelege érezhető ki, főként a pacsuli, ámbra, tömjén és szantálfa, így még unisex illatnak is tűnik. Aztán ha magamra fújom, és hagyjuk kibontakozni egy édesebb illat jelenik meg, a vanília  lesz a meghatározó, mellette pedig érezhető a karamell és tejkaramella. Míg eljut a vaníliáig egy erős, ütősebb virágillata van, de a fej és szívjegyekből az én orrom egyet sem képes kiérezni, mondjuk ennyi között ez nem csoda. 

Ennyit tudtam róla írni sajnos, de remélem felkeltette az érdeklődéseteket. Anno én az egyik nagyobb parfümös polccal rendelkező DM-ben vettem, de most ahogy néztem notino-n elég jó áron kapható. A 75 ml-es olcsóbb, mint az 50 éppen, és higgyetek nekem ekkora mennyiség egy életre elég! Mielőtt rendelésre adnátok a fejetek azonban azt tanácsolom próbáljátok ki valahol, vagy rendeljetek mintát elsőként, nehogy aztán túl sok legyen számotokra.


Fejjegyek: szamóca, egres, kókusz, yuzu, fekete ribizli, körte, brazil rózsafa, narancsvirág, fehér akác, lonc
Szívjegyek: méz, tej, orchidea, magnólia, jázmin, ibolya, gyöngyvirág, illatcserje, heliotrope
Alapjegyek: szantálfa, ámbra,vanília, tejkaramella, karamell, pacsuli, tömjén,

Melyik a kedvenc téli illatotok? Ismeritek ezt az illatot?

Nincsenek megjegyzések