Üzemeltető: Blogger.

Az első MAC rúzsom


Hónapokon, sőt éveken át nézegettem a MAC rúzsokat és tervezgettem, melyik lesz az első, de végül egy olyan árnyalat lett a választottam, amire addig fel sem figyeltem, a D for Danger. Azt biztosan tudtam, hogy a matt vonalat szeretném először kipróbálni, mert ezt a finish tetszik legjobban, viszont a retro matt rúzsoknál praktikusabb rúzsra vágytam, nem szerettem volna minden alkalommal arra figyelni, hogy az ajkaim jó előre hidratáljam.

Az üzletben aztán kenegettem az ismert színeket a kézfejemre, és valahogy egyik sem volt az a hűha, "ez nekem most nekem kell" hatás. A D for Danger-t talán pont egy egyik barátnőm vette le a pultról, és ahogy egyre csak nézegettem a többi mellett, ez lett a nyertes, egy gyönyörű őszi-téli szín.


A csomagolása gyönyörű, azt hiszem a képek is magukért beszélnek, nekem az egyik legjobban tetsző rúzscsomagolás a maga egyszerűségével és eleganciájával. Magát az árnyalatot nehéz leírni, vagy akár képeken visszaadni, de azért megpróbálom. Mély hidegebb tónusú vörös, akár már bordónak is nevezhető, sok esetben a rózsaszínes árnyalata is van, kissé burgundi is kitűnik belőle, nagyon különleges az biztos. A weboldalon téglavörösként szerepel. A Rebel és a Diva nevű szintén MAC rúzsokat említeném meg közeli rokonokként, a Rebel azonban lilásabb (és satin finishű), a Diva pedig melegebb tónusú és mélyebb, sötétebb is.

Nagyon tartós, ha nem eszünk nagyon zsíros ételeket, akkor az evést is simán bírja, ráadásul szépen egyenletesen kopik. Nem mászkál el az ajkainkon, úgyhogy tökéletes olyan napokra és alkalmakra is, amikor nem akarjuk sokszor csekkolni, rendben van-e még a rúzsunk.


Örülök, hogy első MAC rúzsként erre a különleges árnyalatra esett a választásom. Rosszat nem tudok rá mondani, maximum csak azt, hogy 6100 Ft-ba kerül, és ezért nem tudom felvásárolni az összes árnyalatot. Tökéletes alkalmakra is, de ha a hétköznapokon egy kis extrára vágyok is szívesen felkenem, főleg így ősszel és télen. Sminket tervezek vele hamarosan, hogy megmutassam milyen felkenve, de a legutóbbi outfit bejegyzésben például őt viseltem.

Hogy tetszik a rúzs? Próbáltátok már a MAC rúzsokat? Melyik a kedvencetek?

Nincsenek megjegyzések