Üzemeltető: Blogger.

NOTD - Pokémon

Sziasztok, Nóri vagyok és péntek óta Pokémon Go függő! Ez a játék tényleg baromi jó, és igazi függővé tud tenni, ráadásul pont akkor volt menő a Pokémon, amikor én kicsi voltam. Gyűjtöttük a tazokat, meg a matricákat a matricás könyvbe, és még Pikachu plüssöm is volt. A hétvége sajnos eléggé nem kedvezett a játéknak, ilyen esőben azért nem megyek ki Pokémont gyűjtögetni. Elővettem hát a körömlakkjaim, hogy egy Pikachut és egy pokélabdát varázsoltjak a körmeimre. 

Használt lakkok:
Zöld - Rimmel Rita Ora 60 462 Seconds Loosey Goosey Dancin
Világoszöld - Essence Colour&Go 40 Play with my mint keverve az előzővel
Fehér - Lovely Classic Nail Polish Nr 25
Fekete - Lovely Classic Nail Polish Nr 34
Sárga - Essence I <3 Trends The Pastels 02 Sun is smiling
Piros - Essence Colour&Go 92 Better late than never


Próbáltátok már a Pokémon Go-t? Hogy tetszik a manikűr, ti milyen Pokémont festenétek a körmötökre?

2 megjegyzés

  1. Nagyon aranyos lett! ^^ Anno én is imádtam a Pokémont, most pedig kíváncsi leszek erre a játékra is, már letöltöttem, de az esős idő engem is távol tartott eddig a vadászattól. Na de majd most :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)) Remélem már bőszen játszod!

      Törlés