Üzemeltető: Blogger.

3 legjobban várt termék az új őszi Essence szortimentből


Hozzánk ugye csak nemrégiben, június végén érkeztek meg az Essence 3 méteres pult újdonságai, így nekem nagyon furcsa, hogy nemsokára ismét újdonságokat köszönthetünk a kínálatban, hiszen erre máskor kb fél évet kell várni, ugyanakkor hozzá tudnék szokni. Van pár igazán figyelemreméltó újdonság és gondoltam megmutatom nektek a három általam legjobban várt terméket.



Cream to powder highlighter & blush: Végre krémes highlighter a drogériás márkák kínálatában! A tégelyben krémes a textúrája, de felvitel után az arcon púderessé válik, a neve alapján azt hiszem nem lepődik meg senki ezen. Így hogy az arcon már púderes, por állaga van valószínűleg zsíros bőrön is hosszantartóbb, nagyon kíváncsian várom. A pirosítók is nagyon tetszenek, kép alapján mindkét árnyalat és azért krémpirosítókat sem találni sok drogériás márkánál.

Lash Princess szempillaspirál: Láttam már teszteket róla, ugyanis lehetett jelentkezni tesztelőnek(amiről sajnos lekéstem :( ...). Mindenki dicsérte, hogy milyen szép dússá teszi a pillákat és a képek is igazán meggyőzőek. Egy jó szempillaspirál mindig jöhet! A csomagolása pedig az egyik legaranyosabb és legcsajosabb, amit valaha láttam!

Long Lasting matt rúzsok: 6 árnyalat érkezik hamarosan, közülük 3 lesz matt, egy gyönyörű dörög vörös, egy igazán őszies bordó és egy természetes nude árnyalat. Mikor megláttam a swatch-ot róluk, egyből mindhármat akartam! Annyira szépek! A nem matt rúzsok között két szép rózsaszín van, melyek közül az egyik hasonlónak tűnik képek alapján, mint az egyik most kivont árnyalat, illetve és egy merész fekete. 

Ti mit vártok legjobban az új szortimentből?

3 megjegyzés

  1. A szempillaspirálra én is kíváncsi vagyok, a rúzsok viszont annyira nem hatnak meg, korábbi tapasztalatok miatt sem. A pirosítók is jónak tűnnek, csak túl sötétek.

    http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Hát én izgatottan várom már ezeket e cream to powder cuccokat, kíváncsi vagyok rájuk, de az eddigi tesztek alapján az a cuki szempillaspirál is meggyőzött. :)

    VálaszTörlés
  3. Remélem, hogy jól pigmentáltak lesznek a highlighterek. A fekete rúzs pedig KELL! :)

    VálaszTörlés