Üzemeltető: Blogger.

Lovely St. Tropez Nr.2 lakk

Ma már hozom is a Lovely lakkról a képeket és a véleményt. Nem mostanra terveztem, de Fruzsi kérésé miatt, hogy tegyek fel képet átgondoltam és arra jutottam, hasznos lehet mindenkinek ez a bejegyzés, akik gondolkoznak a megvételén, viszont, ha egy hét múlva tenném mondjuk ki lehet már nehezen beszerezhető lenne, mert elkapkodták, ugyanis elég népszerűnek tűnnek. Természetes még pl. a tartósságáról nem tudok nyilatkozni hiszen ma kentem fel, de eddig Lovely lakkban ilyen szempontból nem csalódtam, így reménykedem most sem kell. 


A csomagolása akár a többi Lovely lakknak, az ecsete is ugyanolyan, a vékonyabb ecsetek közül való, könnyű vele dolgozni. A lakk egy gyönyörű babakék árnyalat  nagyon érdekes selyemfényű finishsel. Egyáltalán nem ilyen finishere számítottam mielőtt felkentem. Mikor a lakk megszárad a körmeinken szinte mattá válik, ugyanakkor megmarad a szatén fénye is. Tényleg nagyon különleges, ilyen finishű lakkal eddig nem találkoztam - bár ez nem olyan óriási szó, hiszen nem vagyok olyan óriási lakkfan. A képeken két rétegben láthatjátok, minimum ennyi réteg kell belőle, így is egy kicsit még átlátszódnak a körömvégeim, de ezt csak a képek készítése után vettem észre. Azóta felkentem egy harmadik réteget, így már teljes fedést értem el. 







Nagyom megtetszett ez a lakk és most erősen gondolkozom a másik két lakk megvételén is. Itt a bejegyzés végén gondoltam elnézést kérek a körmeiért, nem épp a legszebbek most, szörnyű állapotban voltak az elmúlt időben és még csak most kezdenek magukhoz térni.
Nektek, hogy tetszik?
Puszi,
Nóra

3 megjegyzés

  1. Köszönöm! ♥♥♥ Nagyon tetszik, pont olyan mint a Barry M Silk lakkok csak jóval olcsóbb, még jó, hogy azokra nem csábultam el:D Nekem a menta van meg, de még nem próbáltam, azért kértem a tesztet! Na meg, hogy beszerezzem-e ezt a kéket is:D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik a finishe, én is köszönöm, hogy tettél fel róla képeket, így már biztos vagyok benne, hogy nekem is kell egy ilyen lakk. :)

    VálaszTörlés
  3. Én kapásból megvettem mind a 3-at, biztos, ami biztos. :D

    VálaszTörlés