Üzemeltető: Blogger.

Tavaszi kívánságlista

Most hogy itt a tavasz egy kis ruhatárfrissítés nem árt, persze sosem árt :D. Vásárlások, legyen szó sminktermékekről vagy ruhákról, előtt szinte mindig szeretek közbenézni a neten, de amúgy is nagyon szeretek bóklászni az boltok online oldalain. Tegnap nézelődtem a H&M oldalán és találtam pár dolgot, ami nagyon megtetszett és egyből felkerült a tavaszi kívánságlistámra, gondoltam megmutatom nektek ezeket. Azért is szeretem az ilyen bejegyzéseket, mert hasznosak is nekem, a boltokban már célirányosabb vagyok és kevésbé csábulok el egyebeknek.





Circular Skirt - 3990 Ft: Sok színben kapható: feketében, fehérben, mentában, világos rózsaszínben, kétféle virágmintásban, ezenkívül a nem magyar oldalon láttam lilát, még egy másik virágmintásat és egy különleges feketés, szürkés, fehéres mintájút is. Nekem legjobban a fehér, a menta, a világos rózsaszín tetszik, illetve a fekete, de már van elég fekete szoknyám és valami tavasziasabb színre vágyom. A rózsaszínről sajnos sehol nem találtam képet :(


Rózsaszín szoknya - 3990 Ft: De ha már tavaszias rózsaszín szoknya, akkor itt van ez. Amikor megláttam Miranda Kerr H&M kampányfotóit egyből megtetszett ez a szoknya, örültem, amikor megtaláltam az oldalon, már csak a boltban kell ;)


Jersey dress - 5990 Ft: Egy ilyesmi fekete fehér csíkos ruhára, amiben van egy kis karcsúsító trükk már tavaly is vágytam, de nem sikerült beszerezni, ezért örültem, amikor megláttam, hogy még idén is van esélyem rá. Piros fehér csíkosban és sima fehérben (aminek az anyaga kicsit különlegesebb) kapható még.
Link


Figure-fit Jacket/Blazer - 8990 Ft: : Életem első blézerét nemrég vásároltam meg, ha jól emlékszem január elején, amit egyszerűen imádok! Annyi mindenhez jó! Szeretnék többet is beszerezni, színeseket, mintásakat is, ilyeneket most nem találtam a H&M honlapján, viszont ez a bézs egyszerűen tökéletes.
Link



Magasderekú short - 3990 Ft: Ezt nem tavaszra gondoltam, hanem nyárra, bár már májusban valószínűleg lehet majd hordani. Pont ma gondolkoztam, hogy nyárra be kéne szerezni egyet (persze előbb felpróbálni és megnézni hogy áll - mert tartok tőle, hogy nem jól - nem igazán vagyok a lábaimmal elégedett), erre a honlapon szembejött velem. 



Farmerdzsekik - 8990 Ft, 9990 Ft, farmermellény - 6990 Ft: Imádom a farmert - egyszerűen mindenben! Míg farmernadrágból nem tudok mást elképzelni/elviselni magamon, mint a sötétebb darabokat, addig farmerkabátból és mellényből inkább a világosabbak tetszenek, bár most ez a kicsit sötétebb, de motoros szabású is nagyon tetszik. A tökéletes farmering  már megvan, most, tavasszal szeretnék egy farmerkabátot beszerezni, majd nyárra egy farmermellényt. 
Dzsekik: Link Link Link Link
Mellény: Link


Nektek melyikek tetszenek? Mik azok a ruhadarabok (nem csak ezek közül), amit idén tavaszra mindenképp szeretnétek?
Puszi,
Nóra

2 megjegyzés

  1. a kerek szoknyákért én is odavagyok, főleg a virágmintásokért *-* olyan "pleated" szoknyát én próbáltam tavaly, nekem nem áll jól, de másokon változatlanul tetszik :)
    amit nálam láttál a videóban kis pöttyös ruha is jersey dress néven futott, H&M-ből van, még nyár közepe táján vettem.
    Én is azóta imádom a blézeremet, mióta megvan, tavaly vettem a H&M-ben, egy sima fekete, a belső anyaga mintás és az ujja feltűrhető, hogy kilátszódjon a belső selyemszerű anyag fehér-kék rajzolt virágmintája :D mindenhova hordható, nagyon jó kis darab.
    Farmerdzsekire én is áhítozom, még nem sikerült megtalálnom a hozzám legjobban illő fazont-színt-méretet, de nem adom fel :) Farmermellény nekem C&A-ból van, egy világosra mosott darab, nem tépett az ujja, én nyáron éjjel-nappal kb. azt hordtam minden stílusú szetthez xD

    VálaszTörlés
  2. A rózsaszín szoknya és a blézer nagyon tetszik nekem is :)

    VálaszTörlés