Üzemeltető: Blogger.

Természetes barna smink a hétköznapokra vagy akár alkalmakra is - Videó

Egyik este leültem, hogy az öcsém szalagavatójára megtervezgettem milyen sminkem legyen. Valami újdonságot szerettem volna, amit eddig még nem készítettem, olyat, ahol a szememen természetes árnyalatok uralkodnak és akár egy hangsúlyosabb szín is kerülhet az ajkaimra. A szalagavató csak a hétvégén lesz, de annyira megszerettem ezt a sminket, hogy elkezdtem hétköznapokon is hordani. Bármilyen ajkak passzolnak hozzá, lehet az nude, rózsaszínes, barackos vagy pirosas árnyalatok.





Használt termékek:
Arc:
Max Factor CC krém - 40 fair
Catrice Camouflage korrektor - 020 Light Beige
NYC szemöldökceruza -  925 Sable
Essence matt bronzosító
MUA pirosító - shade 4

Szemek:
Essence fehér szemceruza
S-He 3-as szemhéjpúderpaletta (világos vaníliás szín és csokibarna)
Maybellline Color Tatoo - 40 Permanent Taupe
Max Factor  2000 Calorie Curved Brush Volume &Curl szempillaspirál

Ajkak:
Alverde rúzs - 53 Cherry






Puszi,
Nóra

Nincsenek megjegyzések