Üzemeltető: Blogger.

Karácsonyi kívánságlista II. - Ruhák, cipők, kiegészítők

A sminkes karácsonyi kívánságlistám után most megmutatom azokat a ruhákat, cipőket és parfümöket, amiket szívesen látnék a fa alatt. 









jobb oldali kettő H&M

Csizma/ bakancs: Szükségen van egy meleg, kényelmes csizmára télre. Mostanában nagyon tetszenek a képen is látható a motoros magasabb, de nem annyira magas szárú csizmák/bakancsok. Valami ilyesmit szeretnék  nem feltétlen feketében, de mindenképp sötétebb színben.

H&M

Farmer: Én nagyon farmeres típus vagyok.Tavasz-nyár környékén vettem észre, hogy kifogytam a farmereim nagy részét és akkor ugyan beszereztem újakat, de azok inkább vékonyabb anyagúak és szeretnék így télre egy kicsit vastagabbat. Legjobban a sötétebb színűeket kedvelem és inkább amin nincs koptatás, csak egyszínű, így inkább a második és harmadik tetszik, de az elsőt is felpróbálnám.

Reserved, Tally Weijl

Farmer ing: Ha viszont farmeringről van szó, akkor a világosabb árnyalatok tetszenek. Már régóta keresem az igazit, remélem hamarosan meg is találom.

H&M

Fehér ing & Fekete blézer: Szeretnék egy tökéletes fehér inget, illetve egy tökéletesen passzoló, hozzám illő fekete blézert! Jövő félévben suli mellett szeretnék valahol dolgozni, gyakornokoskodni és oda is szuperek, emellett alapdarabok és jól kombinálhatók. 


Fekete bőrdzseki: Most ősszel kinyírtam a már sok-sok éves szürke bőrdzsekim. Nagyon szerettem és sokat hordtam, ezért szeretnék a helyére egyet. Most inkább valami feketét, elsősorban motoros fazont (jobb oldali), de ez a nőiesebb érdekes gallérmegoldású bőrdzseki is tetszik.


Parfümök:
L'Occitane La Collection de Grasse parfüm : Az az igazság, hogy pontosan nem tudom megmondani, hogy melyik illatra vágyom. Múltkor egy kis papírkán kaptam mintát, mikor a bolt előtt elsétáltam és abba az illatba egyből beleszerettem, de sajnos nem volt ráírva melyik illat, nekem meg nem volt időm beugrani a boltba. De úgy tervezem majd karácsony után benézek, megkeresem és karácsonyi pénzből megveszem.
Chopard Wish: Ő a legújabb parfümszerelem, a hétvégén szagoltam meg és nagyon-nagyon megtetszett. 

A kérdésem továbbra is az, hogy Ti miket látnátok szívesen a fa alatt?
Puszi,
Nóra

Nincsenek megjegyzések