Üzemeltető: Blogger.

Miss Sporty újdonságok


Tesztelésre érkeztek a Miss Sporty újdonságai, a Perfect Stay Folyékony korrektor, a Studio Lash Dark Lasher szempillaspirál, a Studio Eyebrow Kit és a My Best Friends Forever rúzsok egyik árnyalata. Pár hete már használom őket, ráadásul a termékek már kaphatók a drogériákban, így ideje beszámolni a tapasztalataimról.

A legjobban a Studio Eyebrow kit szemöldök szettre voltam kíváncsi, amely tartalmaz egy színezett waxot, szemöldökport, egy kétvégű ecsetet és egy szemöldökfésűt. A Rimmel hasonló darabját már vadászom egy ideje, de akármerre jártam sehol nem volt, azt hiszem most már nem is lesz rá szükségem. Nagyon meggyőzött ez a szett, a por megfelelő árnyalat a szemöldököm színéhez, viszonylag világos, de nem is szeretem azokat, amelyek nagyon sötétítik a szemöldököm. Negatívum vele kapcsolatban, hogy nagyon porzik, ezért szerintem viszonylag gyorsan fog fogyni, de majd meglátjuk. A szemöldököm ívének hangsúlyozásához, és a végei fixálásához a waxot szoktam használni. Elég pigmentált és sötét, így vigyázni kell vele, de jó vele dolgozni. Az ecsetét használtam eddig, főként amiatt mert az ünnepeket otthon vidéken töltötte velem, ahová nem vittem sok ecsetet. Talán egy hosszabb, "rendes" ecsettel kényelmesebb dolgozni reggelente, de utazásokkor, és amikor a praktikum számít, az ecset is teljesen rendben van. 



A másik termék ami miatt izgatott voltam, az a rúzs, főként miután megláttam a színét. Az árnyalat amit kaptam a #500 My Sweet Mocha, nagyon hasonló ahhoz a rúzshoz, amivel nemrég szerelembe estem a Catrice FALLostrophy Rustic Rose árnyalatához. Egymás mellé kenve látszik azért a különbség, a Miss Sporty egy kicsit világosabb és fényesebb, kissé fémes finishű, így aki ezt kedveli vagy lecsúszott a Catrice limitált darabjáról, annak a Miss Sporty jó alternatíva lehet. A textúrája kellemesen krémes, emiatt azonban két rétegben kell felkenni a jobb fedéshez és a tartóssága sem olyan hosszú. 




Kezdek rászokni, hogy folyékony korrektort használjak a szem alatti karikáimra. A legvilágosabb árnyalatot kaptam a Perfect Stay korrektorból, ami a mostani világos színemhez tökéletes. Ki kellett tapasztalnom, hogy mennyit kenjek fel, mert vékonyabb rétegben a vizsgaidőszakos karikáimmal nem bírt el, nem éreztem elégnek, vastagon pedig beült a ráncokba. Mostanra kitapasztaltam mennyi kell belőle, néha még a pattanásaimra is ezt használom, mert gyorsabb, mint egy másik korrektort előrántani, de mindkét esetben nem árt, ha púderrel fixáljuk, hogy ne mászkáljon el és tartós legyen.


Végezetül a Studio Lash Dark Lasher szempillaspirál. ami ívelt, göndörebb, igéző fekete, dús szempillát ígér. Számomra ez a spirál hatalmas meglepetés volt. Tényleg gyönyörű mély fekete színe van, dúsítja és íveli a pillákat úgy, hogy az ív hosszasan meg is marad, nem potyog, nem maszatolódik el nap végére sem. Amire nem árt azonban figyelni, hogy a pillák össze ne tapadjanak felvitelkor. 


Próbáltatok már valamit az újdonságok közül?

2 megjegyzés

  1. Azt hiszem ha elfogy a mostani tégelyes korrektorom én is átváltok folyékonyra. Régen is olyan típusú korrektorom volt, de aztán próbát tettem a tégelyessel. Most úgy érzem az előző formula jobban bevált, szóval ha kifogyok visszatérek a folyékonyhoz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam örökké a Catrice Camouflage tégelyese lesz a nyerő, de néha-néha szeretek egy-egy folyékonyt elhasználni. :))

      Törlés