Üzemeltető: Blogger.

The lip product addict tag

Már minimum három TAG kérdései is piszkozatban várakoznak, de nem jutok el odáig, hogy videóban vagy bejegyzésben megválaszoljam őket. Viszont pár napja találtam ezt a TAG-et az egyik nemrég talált és azóta nagyon megkedvelt blogon és egyből tudtam, hogy ki kell töltenem, hiszen imádom az ajakra való termékeket. Annyira megtetszett, hogy tegnap már meg is írtam a válaszokat és fényképeztem is hozzá pár képet.



1. Kedvenc ajakbalzsam

A kedvenc ajakbalzsamom egyértelműen a Sierra Bees ajakápolója, ilyen jól hidratáló ajakbalzsamom még nem volt, ráadásul ingyen kaptam az iHerb rendeléshez, de az ára amúgy sem vészes. Olcsóbb, mint egy Labello például, ami sokkal kevésbé hatásos.

2. Legjobb vörös

A piros a kedvencem, ha rúzsokról van szó, így volt miből válogatni. A kedvencem egyértelműen a Catrice Glamazona trendkiadás rúzsceruzája 01-es I'm a survivor árnyalata, ami amellett, hogy a hozzám legjobban passzoló piros a kis gyűjteményemből, hihetetlen jól hidratálja az ajkakat és nagyon tartós is.

3. Legjobb luxus és legjobb drogériás

Egyelőre nincsenek sminktermékeim luxus márkáktól, így rúzsom sincs. De biztos vagyok benne, az első ilyen termékem egy rúzs lesz. A legjobb drogériásnak a Rimmel rúzsokat mondanám, eddig még nem csalódtam bennük. Az egyik jelenlegi kedvencem az új Moisture Renew rúzsok közül az As you want Victoria árnyalat.




4. Legjobb MAC  rúzs

Még nincs MAC rúzsom, de amiket már nagyon rég kiszemeltem magamnak az a Vegas Volt és Ruby Woo.

5. A legnagyobb csalódás
Szerencsére nem csalódtam még nagyon. A legnagyobb csalódásom egy 1 fontos rúzshoz köthető, az MUA 12-es árnyalatú rúzsához. Ez is valamilyen szinten az én hibám, ugyanis nem voltam elég körültekintő a rendelésnél és egy viselhetetlenül bazi nagy csillámokat tartamazó rúzst rendeltem. Akkor mondjuk még ez nem látszott a webshopban - nagyon nem szeretem, amikor a webshopokban szinte a termék színéhez nem is hasonlítható kis képek vannak, viszont mostanra raktak ki swatchok-ról képeket, így kisebb az esélye, hogy bárki belefusson egy ilyen botlásba.

6. Ajakceruza - Igen vagy nem?
NEM. Egyetlen egy piros/vörös ajakceruzám van, de azt is nagyon ritkán használom, hétköznapokra szinte sose, csak néha alkalmakra. Szerintem nem ad annyi pluszt, hogy megérjen vele szöszölni.

7. Legjobb szájfény

Itt egy kicsit csalok ugyanis nem teljesen szájfényt hozam - azoknak nem vagyok nagyon pártolója, hanem egy hasonló formátumú, de sokkal jobb terméket, a L'oreal Colour Caresse Wet Shine Stain-t. Az áprilisi kedvencek videóban már láthattátok és hamarosan már tényleg érkezik róla a teszt.

8. Valami extra

Teljesen rákattantam a rúzsceruzákra, de csak azokra, amik pigmentáltak és nem csak fényt adnak az ajkaknak. Még csak két márkától próbáltam rúzsceruzákat (Astor, Catrice), de mindenképp szeretnék még többet belőlük, más márkáktól is.  Mostanában nálam kicsit ki is szorították a rúzsokat.


Nem szoktam TAG-ben jelölgetni, de most megjelölnék két bloggerinát: Miát és Frut, akiket régóta követek és tudom róluk, hogy rúzsmániások. Remélem kitöltik, mert kíváncsi vagyok a válaszaikra. Közületek ki "szenved" rúzsmániában? Melyik a kedvenc ajakra való terméketek?
Puszi,
Nóra

4 megjegyzés

  1. Olyan jó ez a kép így a feliratokkal:) Köszönöm a jelölést még egyszer, szerintem ma befotózom én is:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mire megtaláltam a nyilakat ... ne tudd meg :D Látom már ki is tetted, megyek is elolvasom a válaszaid :)

      Törlés
  2. Óóó, de jó, hogy kitöltötted te is! És annak is örülök, hogy neked is bevált az iHerb-es ajakápoló, én jóformán esküszöm rá. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mióta megvan mindenkinek ajánlgatom! Már 3 is a birtokomban van, nincs náluk jobb! :)

      Törlés